Beste Tweakers, ik ben op zoek naar een goede (de beste) G4 router als hotspot, evt. gecombineerd met een onbeperkt sim only data-abonnement.
Iemand ervaring hiermee/advies?
Tnx Charlie
Iemand ervaring hiermee/advies?
Tnx Charlie
[ Voor 30% gewijzigd door sypie op 03-04-2020 11:40 ]
Dan kun je beter een goedkope DSL provider nemen. Dat Tele2 abonnement is niet geschikt (en niet toegestaan!) om in een router te stoppen.Charlie Kuiper schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:54:
Jazeker en ik heb ook gedeeltelijk geantwoord. Het gaat er eigenlijk om dat ik mijn 'gewone' tv provider de deur uit wil doen omdat ik nauwelijks tv kijk. Losse data-abonnementen zijn in verhouding duur van tv providers.
Ik maak wel gebruik van Streamingdiensten en ik wil uiteraard toegang tot het www
[ Voor 6% gewijzigd door corporalnl op 03-04-2020 10:06 ]
Maar als je gaat streamen ben je zo door de "onbeperkte" bundel heen.Charlie Kuiper schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:09:
Ja die van €25,- is een 2jaarlijks contract en ik wil maandelijks opzegbaar, vandaar €27,- Dat knijpen na 5 Gig schijnt vooralsnog geen probleem te zijn omdat je op tijd gewaarschuwd wordt.
En dat was dus mijn punt alleen data abo is relatief duur €30,- omdat dan je telefoon abo er nog bijkomt.
[ Voor 5% gewijzigd door corporalnl op 03-04-2020 10:13 ]
[ Voor 56% gewijzigd door saharoen op 03-04-2020 10:24 ]
Hoeveel films kijk je/ hoeveel steam je.Charlie Kuiper schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:17:
Ik heb geen id hoeveel data ik gebruik/ga gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door corporalnl op 03-04-2020 10:19 ]
Als ik op de link druk com ik op deze thread terechtsypie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:36:
Deze al eens doorgebladerd? zoeken naar '4g%20router'
Je bent niet de eerste of de enige met deze wens.
Tnx!corporalnl schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:19:
[...]
Hoeveel films kijk je/ hoeveel steam je.
Daarnaast al bij deze gekeken?
https://www.youfone.nl/thuis
Bij mij kost deze uiteindelijk 40. ( omdat ik glas heb )
Afhankelijk van je postcode kan hij lager uitkomen.
Edit, door op de Quote te drukken kan je reageren op iemands bericht.
Hij bedoelt zoeken naar '4g router'Charlie Kuiper schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:25:
[...]
Als ik op de link druk com ik op deze thread terecht
Voordat je teveel focussed op 4g. Heb je al hier gekeken? En wat voor bedrag kom je uit als je je postcode invult?Charlie Kuiper schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:31:
[...]
Heb ik ook bekeken, mijn vraag was eigenlijk meer heeft iemand een goeie gevonden of wat raden jullie aan.
Jawel maar dan moet je toch ook nog een telefoonabo afsluiten en dan wordt het alweer een stuk duurder. Als ik het Tele2 abo neem zit daar telefoon bij.corporalnl schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:38:
[...]
Voordat je teveel focussed op 4g. Heb je al hier gekeken? En wat voor bedrag kom je uit als je je postcode invult?
https://www.youfone.nl/thuis
(als ik hier een adres opgeef zonder glasvezel maar gewoon DSL kom ik uit op 20€ p/m eerste 6 maanden en daarna 30€ per maand )
Goedkoper ga je niet vinden. Ook niet met 4g. Scheelt ook weer een 4g router te kopen.
maw the whole shabang voor €27,- met een abo van ik meen 250Mbit down en dan afhankelijk van 4G, evt router of telefoon een maximum van ik geloof 75Mbts down.Charlie Kuiper schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:51:
[...]
Jawel maar dan moet je toch ook nog een telefoonabo afsluiten en dan wordt het alweer een stuk duurder. Als ik het Tele2 abo neem zit daar telefoon bij.
[ Voor 22% gewijzigd door corporalnl op 03-04-2020 11:04 ]
Je kan toch extra simkaarten krijgen bij je abonnement. Soms zit er zelfs een 2e bij en meestal kan je ze voor een meerprijs aanschaffen.corporalnl schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:02:
Maar dan gaat een router niet werken. Je doet de simkaart namelijk in je telefoon en niet in de router.
Je kan dan een hotspot van je telefoon maken.
Of je wil elke keer je simkaart omprikken en niet bereikbaar zijn op je telefoon.
[ Voor 7% gewijzigd door Charlie Kuiper op 03-04-2020 11:08 ]
Dat kan, maar ze kunnen niet tegelijk actief zijn.Charlie Kuiper schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:07:
[...]
Je kan toch extra simkaarten krijgen bij je abonnement. Soms zit er zelfs een 2e bij en meestal kan je ze voor een meerprijs aanschaffen.
Ik heb van Vodafone abonnementen gehad waar standaard 2 simkaarten bijzaten.
Dat zou in mijn geval geen probleem zijn. Ik bel nauwelijks en gebruik mijn tel alleen voor info onderweg of whatsapp. Thuis whatsapp ik op de computer.corporalnl schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:09:
[...]
Dat kan, maar ze kunnen niet tegelijk actief zijn.
Had gescheelt dat je alle info in je TS had gezet. nu heb je veel gepingpong.Charlie Kuiper schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:12:
[...]
Dat zou in mijn geval geen probleem zijn. Ik bel nauwelijks en gebruik mijn tel alleen voor info onderweg of whatsapp. Thuis whatsapp ik op de computer.
Als het allemaal niet werkt maak ik idd van mijn telefoon een hotspot. De reden dat ik dit topic ben gestart is antwoord krijgen op dit soort vragen en daarmee een goede keuze maken.
Snap ik maar het is de eerste keer op dit forum en ik kom er gaandeweg de discussie achter wat ik moet vragen.corporalnl schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:17:
[...]
Had gescheelt dat je alle info in je TS had gezet. nu heb je veel gepingpong.![]()
Deze heeft goede reviews.
pricewatch: TP-Link 4G Mi-Fi Hotspot met display M7350
Voor de rest maakt het niet heel veel uit wat voor modem/router je hebt. Aangezien jij niet veel eisen hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door Charlie Kuiper op 03-04-2020 11:24 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq