server doet vaag na 3 weken vakantie

Pagina: 1
Acties:

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mijn server moest van m`n pa en ma uitgeschakeld worden als we met vakantie gingen. Dus kreeg mijn server 3 weekjes vakantie.

Nadat ik èm weer aangezet had leek er nix aan de hand. Maar wanneer ie een tijdje aanstaat krijg ik de volgende foutmelding. Ik snap niet waar dit door komt. Wanneer ik IIS restart doet de site het weer, maar voordat ie 3 weken uitgeschakeld is geweest was dit probleem er niet :?

Wie kan mij helpen??

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 10:36 schreef stokkie het volgende:
foutmelding
You are not authorized to view this page. oftwel 403.

• stok
  • Niet online
Ik vind dit een beetje vaag:
HTTP 403.9 - Access Forbidden: Too many users are connected

Alsof er duizenden tegelijk op me site willen :? (Dit is uiteraard nie het geval...)

Verwijderd

heel misschien zeg ik iets doms....., kans is best groot :D, maar is het niet iets met code-red-worm?

is ie langs geweest ofzo toen je je server weer aan deed, ofzo?? :?

kortom, ik weet t ook niet :D

• stok
  • Niet online
Op zondag 05 augustus 2001 11:20 schreef ruuddie het volgende:
heel misschien zeg ik iets doms....., kans is best groot :D, maar is het niet iets met code-red-worm?

is ie langs geweest ofzo toen je je server weer aan deed, ofzo?? :?

kortom, ik weet t ook niet :D
Oei. Als ik zeg dat ik op vakantie ben geweest, is het dan minder erg als ik zeg dat ik geen idee heb waar je ut over hebt...

Code Red worm :? :? :?

Verwijderd

ben je op vakantie geweest naar mars ofzo? :D

hele wereld weet ervan, maar oke :), code red worm is dus een worm die windows 2000 server (IIS) aanvalt..., verder weet ik ook niet precies hoe t zit, maar ik weet wel dat code red worm een rotbeest is :)

maar er zijn vast tweakers die je meer kunne vertellen....., maar goed, je bent al aan t updaten misschien dat t dan weer werkt

Suc6!, en CYA @ HEN :)

Verwijderd

ja , er is onlangs een of andere bug gevonden in IIS , meer weet ik ook niet :P

• stok
  • Niet online
Het was idd Code Red.
Er is ineens een hele zooi internetverkeer weggevallen. Nu maar hopen dat mijn server zijn uptime record gaat verbreken, zonder vage worm en ander ongedierte..

Ik dank u allen hartelijk
Pagina: 1