Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-04 10:25
Ik weet niet helemaal zeker of dit het juiste genre is, ik neem dan ook aan dat dit door de mods gecorrigeerd wordt indien nodig.

No Man Sky
Ik weet niet wie van jullie in de afgelopen jaren het spel gespeeld heeft. Opzich is het een leuk spel waarbij je veel mogelijkheden hebt om dingen te doen op je eigen manier.

No Man Sky In Vr!
Ik heb het genot een HTC Vive op de kast te hebben liggen, special voor No Man Sky heb ik deze eens uit de kast gehaald. Wat een geweldige ervaring is dit!

Voor een ieder die een VR headset heeft, zou ik willen aanraden om dit spel ook op te pakken. Een boom die op mijn monitor gewoon een boom is, is in VR 3 mijn formaat als ik sta. Het is echt onrealistisch groot. Nog maar niet gesproken over het schip wat je vliegt, de bases die je gebouwd hebt. Dit alles terwijl ik nog maar net begonnen ben met de game.

Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen van andere mensen? Heb jij No Man Sky al wel eens in VR gespeeld?

Dingen die ik echt absoluut eens moet doen, of gedaan moet hebben. Komend weekend zal ik wel 20+ uurtjes in het spel stoppen, gezien de corona crisis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuboka
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-05 12:37
Hoi beat the best,
Ik heb gisteren nms geïnstalleerd en gekoppeld aan m'n Oculus Quest. Ik heb nms bewust nooit eerder gespeeld om deze meteen in vr te kunnen ervaren. M'n Quest was afgelopen maandag binnen gekomen en nms is 50% off in steam, wat will je nog meer? Alleen Ik was helaas zeer teleurgesteld door de grafische vormgeving. Alles lijkt wazig. ik heb nog maar 30 minuten gespeeld dus ik heb nog geen tijd gestoken in de grafische instellingen. Heb jij veel aanpassingen moeten doen om het in VR mooi te krijgen?

Mijn specs:
Shadowpc met gtx1080, 12 GB ram, 2,5ghz 8core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
Ik heb geen verandering aangebracht aan de grafische instellingen. Dit kan trouwens ook bijna niet in nms voor vr.

Wat vervelend dat je zon wazig beeld heb. Zat de headset wel goed op je hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuboka
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-05 12:37
Ik heb dat ding pas sinds deze week, dus ik moet nog veel uitzoeken wat het fijnst is.

Het beeld is niet zo scherp als ik had verwacht, tov een normaal beeldscherm. Wellicht is dit ook niet mogelijk met een Quest en moet ik mijn verwachtingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
Dit is sowieso wel een dingetje in vr. Wen je vanzelf aan.

Altijd zorgen dat je de headset goed op hebt. En de lenzen schoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Er is al een NMS topic: [Multi] No Man's Sky

https://niels.nu

Pagina: 1