Mijn vraag
Ik heb nieuwe speakers, wattage en ohm afgestemd op de versterker. Nu na aansluiten, ze doen het beide wel alleen kan maar 1 speaker gebruiken op de versterker? Terwijl in de handleiding staat dat ik ze beide moet kunnen gebruiken? Wat doe ik mis? Ik ben niet echt technisch aangelegd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
De versterker is een JVC RX 7012R AV Receiver.
De speakers zijn PA Speakers met disco led(al doet de led het niet, van MaxiAxi. De versterker zit aangesloten ook op het digitale tv kastje van kpn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben in de handleiding bezig geweest van de JVC Receiver en zou moeten kunnen dat ik beide front speakers moet kunnen gebruiken tegelijkertijd. Dbs staat ook niet aan dus dat kan het niet wezen dat het gemute word. Voor de rest deden de oude speakers het wel. Maar deze zaten met 2 op 1 kanaal met 4 insteek punten voor speakerdraad. Terwijl ik nu per box 4 draden heb ipv 2. Zie foto’s.
:strip_exif()/f/image/xqyw4xcrzFMcUj3ffxsYpyiz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7p1tqyfFSQNwR23F7NadKN75.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f69pZuomnXjhd1MQ0aJGqMAO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uXY6EOzypcUTqimuXn1uAxms.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JADVm7W1Md2Z89rNBQjUiEXz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FJ5qdDzAcYGFB3QFhmoDjspA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wq3hyi06BKdUPowGrIbeEDhc.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de 4 draad dopjes zit de rechter speaker en op de insteek klepjes/klemmetjes zit de andere linker speaker.
Wat doe ik mis? Ik snap het gewoon niet. Uitleg zou fijn zijn.
Alvast bedankt.
Ik heb nieuwe speakers, wattage en ohm afgestemd op de versterker. Nu na aansluiten, ze doen het beide wel alleen kan maar 1 speaker gebruiken op de versterker? Terwijl in de handleiding staat dat ik ze beide moet kunnen gebruiken? Wat doe ik mis? Ik ben niet echt technisch aangelegd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
De versterker is een JVC RX 7012R AV Receiver.
De speakers zijn PA Speakers met disco led(al doet de led het niet, van MaxiAxi. De versterker zit aangesloten ook op het digitale tv kastje van kpn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben in de handleiding bezig geweest van de JVC Receiver en zou moeten kunnen dat ik beide front speakers moet kunnen gebruiken tegelijkertijd. Dbs staat ook niet aan dus dat kan het niet wezen dat het gemute word. Voor de rest deden de oude speakers het wel. Maar deze zaten met 2 op 1 kanaal met 4 insteek punten voor speakerdraad. Terwijl ik nu per box 4 draden heb ipv 2. Zie foto’s.
:strip_exif()/f/image/7p1tqyfFSQNwR23F7NadKN75.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f69pZuomnXjhd1MQ0aJGqMAO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uXY6EOzypcUTqimuXn1uAxms.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JADVm7W1Md2Z89rNBQjUiEXz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FJ5qdDzAcYGFB3QFhmoDjspA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wq3hyi06BKdUPowGrIbeEDhc.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de 4 draad dopjes zit de rechter speaker en op de insteek klepjes/klemmetjes zit de andere linker speaker.
Wat doe ik mis? Ik snap het gewoon niet. Uitleg zou fijn zijn.
Alvast bedankt.