Leadtek GF2 Pro niet op Abit KT7-A?

Pagina: 1
Acties:

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 19:31

Daytona

Autoracen is voor watjes

Topicstarter
Hoi allemaal,
Ik krijg m'n Leadtek GF2 Pro niet aan de praat op m'n Abit KT7-A moederbord :( Het systeem geeft een piep bij het opstarten, en het scherm blijft zwart. De statusleds op de GF2 Pro geven ook aan dat er geen of onvoldoende stroom is (AGP4x en Error brandt wel, Power led brandt niet).
Het gekke is dat de GF2 Pro het op een ander mobo(A-open AX63Pro) het wel gewoon doet.
Ik heb een 300 watt AMD gecertificeerde voeding, dus het lijkt me dat het daar ook niet aan kan liggen.
Iemand tips?

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik ken wel iemand die problemen had met z'n Leadtek GF2pro en KT7A, maar dat was dat dat ding niet optimaal presteerde. Het probleem lag uiteindelijk aan z'n SoundBlaster Live!.

Ik weet niet of jij ook zo'n ding hebt?
Het is dat te verhelpen door die Live als laatste te installeren.

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
test

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn powercolor Geforce2pro en m'n KT7a. Bleek dat je de kaart echt heel goed strak in het AGP slot moet duwen. Dit luistert heel nauw, ik had het pas na een keer of 6 goed... :)

Als dat niet helpt kun je altijd even kijken of hij het wel doet als je alleen je HD stroom geeft en al je andere kaarten eruit haalt.

succes!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 19:31

Daytona

Autoracen is voor watjes

Topicstarter
Thanx guys,

Maar helaas help 't niet. Ik heb ondertussen zo'n beetje alle tips van Paul unofficial Abit KT7 website geprobeerd (AGP-driving veranderd, i/o-voltage verhoogd, fast writes uitgezet) AGP op 2x gezet, 't helpt allemaal niks.
Ik heb op dit moederbord zonder problemen al een TNT1, Voodoo3, Geforce2 mx en een Kyro I gehad. Het eerste PCI slot naast de AGP poort is ook vrij.. ik weet het ook niet meer.
Misschien krijg ik nog een reaktie op de mailtjes die ik naar Abit en Leadtek gestuurd heb.