Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar een nieuwe ATX behuizing met een goede airflow maar toch ook voldoende ruimte voor mijn huidige onderdelen. De kast die ik nu heb is een Thermaltake Soprano FX kast, dus wil ook liever iets kleiner qua afmetingen, midi tower denk ik ?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Om en nabij de 100 euro, een tientje extra is geen probleem maar geen 150 euro bijvoorbeeld.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen specifieke merk voorkeur. Afgaande op design trek ik denk ik het meeste naar Fractal en Coolermaster kasten. Echter sta ik ook open voor andere merken die kwalitatief wel goed zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De PC wordt voor 90% gebruikt voor gaming op 1080 P. De overige dingen zijn bijzaak.
Het doel wat ik heb met een nieuwe pc kast zijn goede airflow door de hele kast. Kabelmanagement moet ook fatsoenlijk te doen zijn want dat is met mijn huidige kast niet mooi weg te werken.
Ik doe weinig tweaken aan mijn pc maar de case moet ruim genoeg zijn voor een nieuwe videokaart in de toekomst en eventueel een andere cpu koeler op mijn processor te zetten.
Mijn systeem bestaat op dit moment uit
Ryzen 3700x
Asus strix RX 5700 XT GPU
2 DVD spelers (eentje gaat er uit waarschijnlijk)
2x 2,5 inch SATA-600 SSD
1x M2. SSD
3x normale HDD drives (deze zijn minder belangrijk voor mij)
Ik wil graag onderstaande onderdelen over kunnen zetten:
1x DVD speler
2x de 2,5 inch SSD's
En indien mogelijk eventueel de HDD's maar geen harde eis
2 kasten die ik op het oog al heb zijn:
pricewatch: Cooler Master MasterBox MB511 RGB
pricewatch: Fractal Design Meshify C - TG
Ik heb zelf geen ervaring met de indelingen van nieuwe kasten qua bevestigingen van SSD's en dergelijke aangezien ik deze kast al 9 of 10 jaar gebruik
. Zitten bijvoorbeeld SSD brackets tegenwoordig standaard in een kast ?
Alvast bedankt voor de hulp
Ik ben op zoek naar een nieuwe ATX behuizing met een goede airflow maar toch ook voldoende ruimte voor mijn huidige onderdelen. De kast die ik nu heb is een Thermaltake Soprano FX kast, dus wil ook liever iets kleiner qua afmetingen, midi tower denk ik ?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Om en nabij de 100 euro, een tientje extra is geen probleem maar geen 150 euro bijvoorbeeld.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen specifieke merk voorkeur. Afgaande op design trek ik denk ik het meeste naar Fractal en Coolermaster kasten. Echter sta ik ook open voor andere merken die kwalitatief wel goed zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De PC wordt voor 90% gebruikt voor gaming op 1080 P. De overige dingen zijn bijzaak.
Het doel wat ik heb met een nieuwe pc kast zijn goede airflow door de hele kast. Kabelmanagement moet ook fatsoenlijk te doen zijn want dat is met mijn huidige kast niet mooi weg te werken.
Ik doe weinig tweaken aan mijn pc maar de case moet ruim genoeg zijn voor een nieuwe videokaart in de toekomst en eventueel een andere cpu koeler op mijn processor te zetten.
Mijn systeem bestaat op dit moment uit
Ryzen 3700x
Asus strix RX 5700 XT GPU
2 DVD spelers (eentje gaat er uit waarschijnlijk)
2x 2,5 inch SATA-600 SSD
1x M2. SSD
3x normale HDD drives (deze zijn minder belangrijk voor mij)
Ik wil graag onderstaande onderdelen over kunnen zetten:
1x DVD speler
2x de 2,5 inch SSD's
En indien mogelijk eventueel de HDD's maar geen harde eis
2 kasten die ik op het oog al heb zijn:
pricewatch: Cooler Master MasterBox MB511 RGB
pricewatch: Fractal Design Meshify C - TG
Ik heb zelf geen ervaring met de indelingen van nieuwe kasten qua bevestigingen van SSD's en dergelijke aangezien ik deze kast al 9 of 10 jaar gebruik
Alvast bedankt voor de hulp