Ik heb al een aantal jaar mijn ps4
Sinds 2 weken ongeveer merk ik dat mijn verbinding niet meer stabiel is.
Tijdens het gamen heb ik regelmatig lag.
Ik heb niets veranderd afgelopen tijd.
NAT-type 2
Bekabeld internet (ziggo)
Verbindingssnelheid op papier 225/25mbps
Deze schommelt dus enorm op de playstation, ik zal een paar resultaten op een rij zetten als deze test een paar keer achter elkaar doe.
147.3/4.7
203.9/5,5
50.5/4.5
163.6/5.6
87.4/5.0
57.3/5.4
57.7/4.4
190.0/6.1
195.9/5.1
147.4/4.8
71.3/5.0
Zoals je ziet schommelt de internet verbinding behoorlijk.
Als ik dezelfde testen bedraad op de laptop uitvoer, dan krijg ik hele stabiele uitslagen van continue >190mbps en een up van >35mbps
Daarmee kan ik voor mn gevoel niet met zekerheid zeggen of het probleem bij Ziggo ligt. Ik had het anders ook op mijn laptop verwacht.
Wat heb ik intussen zelf bekeken?
Alles op de Wifi en bedraad uitgezet. (ook de Horizon next)
Of de poorten nog allemaal geforward zijn.
Ik heb de instellingen op de ps4 nog een aantal keer opnieuw gecheckt en andere primaire/secondaire dns servers geprobeerd. Allemaal zonder resultaat.
Ik heb verder nog niemand gehoord die hier last van heeft... maar vind het raar dat het zo "ineens" is waar ik niets heb veranderd.
Heeft iemand nog ideeen wat ik kan proberen?
Of is mijn netwerkkaart in de playstation het aan t begeven?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Sinds 2 weken ongeveer merk ik dat mijn verbinding niet meer stabiel is.
Tijdens het gamen heb ik regelmatig lag.
Ik heb niets veranderd afgelopen tijd.
NAT-type 2
Bekabeld internet (ziggo)
Verbindingssnelheid op papier 225/25mbps
Deze schommelt dus enorm op de playstation, ik zal een paar resultaten op een rij zetten als deze test een paar keer achter elkaar doe.
147.3/4.7
203.9/5,5
50.5/4.5
163.6/5.6
87.4/5.0
57.3/5.4
57.7/4.4
190.0/6.1
195.9/5.1
147.4/4.8
71.3/5.0
Zoals je ziet schommelt de internet verbinding behoorlijk.
Als ik dezelfde testen bedraad op de laptop uitvoer, dan krijg ik hele stabiele uitslagen van continue >190mbps en een up van >35mbps
Daarmee kan ik voor mn gevoel niet met zekerheid zeggen of het probleem bij Ziggo ligt. Ik had het anders ook op mijn laptop verwacht.
Wat heb ik intussen zelf bekeken?
Alles op de Wifi en bedraad uitgezet. (ook de Horizon next)
Of de poorten nog allemaal geforward zijn.
Ik heb de instellingen op de ps4 nog een aantal keer opnieuw gecheckt en andere primaire/secondaire dns servers geprobeerd. Allemaal zonder resultaat.
Ik heb verder nog niemand gehoord die hier last van heeft... maar vind het raar dat het zo "ineens" is waar ik niets heb veranderd.
Heeft iemand nog ideeen wat ik kan proberen?
Of is mijn netwerkkaart in de playstation het aan t begeven?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
+/- 6kW zonnepanelen, 1x Hybrid 10kw Auto, Shelly Pro 3EM, 2x Zendure SolarFlow 2400AC met ieder 3x AB3000X (17,3kWh)