Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Help bij mijn chrombook zoektoch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Royobodzjo
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-11-2024
Beste mede tweakers

Ik ben al een aardige tijd aan het zoeken naar een chromebook als vervanger voor mijn samsung chromebook 3 met 2gb ram en 16gb opslag de reden dat ik al behoorlijk lang opzoek ben is omdat er bijzonder veel keus is.

Ik had mijn zinnen gezet op de asus c434 flip alleen raden de meeste mensen in mijn omgeving mij dit af omdat 550 euro teveel is voor een chromebook volgens zeggen, als iemand argumenten heeft waarom niet wil ik dat graag horen.

Nou heb ik mijn budget dus aangepast tot 350 euro (iets hoger kan eventueel wel maar liever niet) en wil daar een goede chromebook (liefst 2in1 met touch) voor kopen, die alle met chromebook compatibele apps kan draaien. Hij moet onder de 15 inch zijn en het liefst niet te zwaar. Ik vindt mijn huidige samsung niet traag maar met multitasken heeft hij het vooral zwaar met zijn 2gb ram. Het moet zeker een vooruit gang zijn.

Ik heb verder geen eis voor speciale programma's ik werk het meeste met google docs google agenda en google gmail, Een chromebook voldoet aan al mijn wensen windows heb ik geen baat bij, maar alternatieven zijn zeker welkom!

Ik hoop dat ik een duidelijk verhaal schrijf en jullie me kunnen helpen want er is nu toch wel een noodzaak voor een upgrade ivm met thuisschool.

Alvast bedankt allemaal!

sorry voor mijn slecht geschreven titel kon ik niet meer aanpassen )-:

Roy

Alle reacties

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:27
Die Asus c434 kost 550 euro. Hoe wil je die kopen met een budget van 350 euro?

En heb je al in de Pricewatch gekeken? Voor 350 euro is er nieuw niet veel keus. Misschien een refurbished?

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• Royobodzjo
haha dat is niet de bedoeling maar veel mensen raden mij af om dusdanig veel geld aan een chromebook uit te geven

• Royobodzjo
https://www.bol.com/nl/p/...FLhGgA.1_4.6.ProductTitle

Zoiets had ik ook al op het oog alles is er beter aan vergeleken met mijn oude samsung alleen is de kloksnelheid lager dus valt hij volgens mij af?

of is dit wel een goede deal

• Nodgic
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-11-2023
Royobodzjo schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:20:
https://www.bol.com/nl/p/...FLhGgA.1_4.6.ProductTitle

Zoiets had ik ook al op het oog alles is er beter aan vergeleken met mijn oude samsung alleen is de kloksnelheid lager dus valt hij volgens mij af?

of is dit wel een goede deal
Dat is volgens mij wel een goede deal ja. Ik heb een tijd terug deze gekocht:
https://tweakers.net/pric...14-1h-c7zl/specificaties/

Ook binnen je budget, maar die Asus heeft twee keer zo veel RAM en opslag, dan is dat een betere deal natuurlijk. Ben wel tevreden over die Acer trouwens, de bouwkwaliteit is best goed voor zo'n relatief goedkope Chromebook. En ik merk qua performance en multitasken geen issues, basistaken gaan allemaal prima, en die van mij heeft maar 4GB RAM, dus 8GB is meer dan genoeg als je geen zware Android applicaties gaat draaien.

• Royobodzjo
ik heb de asus gekocht hoor! fijn laptop voldoet aan mijn wensen

[ Voor 64% gewijzigd door Royobodzjo op 07-04-2020 10:32 ]

Pagina: 1