Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Wat is namelijk het juiste adapter dat ik nodig heb voor dit kaart?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://www.amazon.com/dp..._r_cp_api_i_dLGHEb59HVZHY Jammer genoeg sturen ze dit niet hier naar Nederland heen, weet iemand een alternatief optie?

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-04-2020 18:21)

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Het is gewoon een adapter met antennes, die doet verder niets. Dat gaat gewoon werken (zal er wel niet bijstaan omdat het vrij nieuw is).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:41

lier

MikroTik nerd

Misschien kan je aangeven wat je hebt en wat je wil bereiken? Nu is het wat lastig om op basis van een WiFi adapter iets te roepen.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lier schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:06:
Misschien kan je aangeven wat je hebt en wat je wil bereiken? Nu is het wat lastig om op basis van een WiFi adapter iets te roepen.
pricewatch: Intel Wi-Fi 6 AX200 (no vPro) Dit is wat ik heb maar ben achter gekomen dat ik ook een adapter nodig heb zodat ik het kan gebruiken, mijn vraag is wat het juiste adapter is voor mij? dat ene amazon link is een goed adapter maar shipt niet naar NL, dus heb een ander adapter nodig.
https://www.amazon.de/-/n...er&qid=1585843454&sr=8-1&
Deze shipt wel naar NL maar vraag me af of deze wel een goeie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Maar even voor de duidelijkheid, je wil een mobiele m.2 netwerkkaart in je vaste PC doen? Dan heb je inderdaad een adapter nodig. Die in je laatste link lijkt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jodeltje schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:13:
Maar even voor de duidelijkheid, je wil een mobiele m.2 netwerkkaart in je vaste PC doen? Dan heb je inderdaad een adapter nodig. Die in je laatste link lijkt me prima.
ok een nieuw vraag, ''Unterstützt PCIe-Minikarten: IEEE WLAN802.11a / b / g / n, 802.11d, 802.11e, 802.11i, 802.11h, 802.11ac '' dit is wat er staat, maar dat Intel AX200 is een wifi 6 kaart dus een ax maar ik zie dat er niet bij staan, gaat dat een probleem worden?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Het is gewoon een adapter met antennes, die doet verder niets. Dat gaat gewoon werken (zal er wel niet bijstaan omdat het vrij nieuw is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:15:
[...]

ok een nieuw vraag, ''Unterstützt PCIe-Minikarten: IEEE WLAN802.11a / b / g / n, 802.11d, 802.11e, 802.11i, 802.11h, 802.11ac '' dit is wat er staat, maar dat Intel AX200 is een wifi 6 kaart dus een ax maar ik zie dat er niet bij staan, gaat dat een probleem worden?
Dat is geen probleem MAAR

wat ben je in hemelsnaam aan het doen, zoek dat eerst maar eens uit.
Je vragen laten een duidelijk gebrek aan kennis in de materie zien.

Je bent goedkoper uit door een normale PCI-Express wifikaart aan te schaffen. Waarom wil je dat laptopchipje zo graag in je pc hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jodeltje schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:18:
Ok bedankt, ik koop die dan.
Verwijderd schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:18:
[...]

Dat is geen probleem MAAR

wat ben je in hemelsnaam aan het doen, zoek dat eerst maar eens uit.
Je vragen laten een duidelijk gebrek aan kennis in de materie zien.

Je bent goedkoper uit door een normale PCI-Express wifikaart aan te schaffen. Waarom wil je dat laptopchipje zo graag in je pc hebben
Wegens prijs en snelheid.
Prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Je meent goedkoper te kunnen door apart een m2 adapter aan te schaffen en een losse m2 wifi kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

unfor schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:23:
[...]

Je meent goedkoper te kunnen door apart een m2 adapter aan te schaffen en een losse m2 wifi kaart?
22,95 + 12,79 < 49,99

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Er zijn wel goedkopere sets te vinden met de zelfde chip. Ik vond er nog een voor 33 euro als je echt centen bij elkaar moet schrapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

unfor schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:31:
[...]

Er zijn wel goedkopere sets te vinden met de zelfde chip. Ik vond er nog een voor 33 euro als je echt centen bij elkaar moet schrapen.
misschien dat je daar wat concreter over kunt zijn: dat is namelijk waar @Verwijderd om vraagt

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Brahiewahiewa schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:26:
[...]

misschien dat je daar wat concreter over kunt zijn: dat is namelijk waar @Verwijderd om vraagt
Nee. We kunnen allemaal zelf zoeken en inzet tonen. tip: zoekterm ax200.
Pagina: 1