Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen op ultra voor de komende 2-3 jaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LGGL850
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
stabiliteit en performance, alsook wifi aangezien mijn bureau niet bij de modem geplaatst kan worden, wel in dezelfde ruimte, de living.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Prijs kwaliteit is denk ik het verstandigst.
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag een stabiel systeem hebben dat er ook fraai uitziet en waarmee ik een paar jaar verder kan op Ultra settings. Liefst zo stil mogelijk aangezien de PC in de living komt te staan. Geen regenboog of kermis lichtjes voor mij, en graag een strakke bescheiden mooi ogende case!
Games spelen op ultra voor de komende 2-3 jaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LGGL850
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
stabiliteit en performance, alsook wifi aangezien mijn bureau niet bij de modem geplaatst kan worden, wel in dezelfde ruimte, de living.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Prijs kwaliteit is denk ik het verstandigst.
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag een stabiel systeem hebben dat er ook fraai uitziet en waarmee ik een paar jaar verder kan op Ultra settings. Liefst zo stil mogelijk aangezien de PC in de living komt te staan. Geen regenboog of kermis lichtjes voor mij, en graag een strakke bescheiden mooi ogende case!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 150,- | € 150,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT | € 486,- | € 486,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Tempered Glass Dark Tint Zwart | € 151,- | € 151,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 83,30 | € 83,30 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,61 | € 114,61 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.219,78 | ||