Goede allemaal,
ik vroeg me af of er iemand mij een second opinion kan geven op een UNRaid NAS bouw die ik wil doen. Het idee is dat op deze NAS mijn
AMD Ryzen 3 3200G - Processor (€93)
Cooler Master MasterWatt 450 - Voeding (intern) (€57)
Cooler Master CM Force 500 - Midtowermodel (€53)
Asrock B450 Pro4 - Moederbord (€86)
G.Skill Ripjaws V 16GB - F4-3200C16D-16GVKB (€88)
Intel 660p Series - Solid state drive (€79)
Totaal rond 456 euro. Ik heb nog een zootje oude schijven thuis liggen dus daar red ik het voorlopig wel even mee. (komt nog wel 2x een SATA-kabeltje bij en waarschijnlijk laat ik een BIOS update doen aangezien ik zelf geen oude CPU oid thuis heb liggen). Uiteraard ook nog een UNRaid license. Tenzij het me toch niet aanstaat maar dan is er altijd nog freeNAS.
mvg Piet
ik vroeg me af of er iemand mij een second opinion kan geven op een UNRaid NAS bouw die ik wil doen. Het idee is dat op deze NAS mijn
- Domotica laat draaien
- De gebruikelijke downloads (Transmission, Plex, Radarr, Sonarr, Jacket, Sabnzb
- VM's (Linux, Windows 7)
- Te gebruiken als NAS
AMD Ryzen 3 3200G - Processor (€93)
Cooler Master MasterWatt 450 - Voeding (intern) (€57)
Cooler Master CM Force 500 - Midtowermodel (€53)
Asrock B450 Pro4 - Moederbord (€86)
G.Skill Ripjaws V 16GB - F4-3200C16D-16GVKB (€88)
Intel 660p Series - Solid state drive (€79)
Totaal rond 456 euro. Ik heb nog een zootje oude schijven thuis liggen dus daar red ik het voorlopig wel even mee. (komt nog wel 2x een SATA-kabeltje bij en waarschijnlijk laat ik een BIOS update doen aangezien ik zelf geen oude CPU oid thuis heb liggen). Uiteraard ook nog een UNRaid license. Tenzij het me toch niet aanstaat maar dan is er altijd nog freeNAS.
mvg Piet
[ Voor 79% gewijzigd door poeterdebier op 02-04-2020 15:26 ]