Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, all-round systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200, assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen(behalve scherm, toetsenbord en muis).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 TB SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor de Desktop Best Buy Guide(mainstreamgamesysteem), maar heb hierbij 2 opmerkingen:
- Cooler Master V550 Gold is plots veel duurder geworden en is moeilijk verkrijgbaar.
- De Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse is relatief luid en heeft koelingsproblemen. Ik sta open voor AMD, maar wel geen gezeik met drivers en/of geluid en/of koeling. Dus als dat geen zekerheid is, zou ik liever naar Nvidia gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil mogelijk(in de mate van het mogelijke).
Ga je overklokken?
Geen interesse in overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoef niet het meeste bang for buck te hebben als dat betekent dat ik ga moeten prutsen met drivers, dan heb ik liever een iets minder krachtig systeem dat mij geen gepruts geeft met drivers en/of koeling.
Misschien is het een goed idee om te starten vanaf het mainstreamgamesysteem van de Desktop Buy Guide:
reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2020
Dat systeem voldoet ruimschoots aan wat ik wil doen, maar de voeding is moeilijk verkrijgbaar en ik heb vragen bij de videokaart. Dus als ik een stillere/koelere ervaring heb met Nvidia, dan zou ik graag een Nvidia setup hebben.
Edit: Laatste update:
Uiteindelijke setup:
Gamen, all-round systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200, assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen(behalve scherm, toetsenbord en muis).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 TB SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor de Desktop Best Buy Guide(mainstreamgamesysteem), maar heb hierbij 2 opmerkingen:
- Cooler Master V550 Gold is plots veel duurder geworden en is moeilijk verkrijgbaar.
- De Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse is relatief luid en heeft koelingsproblemen. Ik sta open voor AMD, maar wel geen gezeik met drivers en/of geluid en/of koeling. Dus als dat geen zekerheid is, zou ik liever naar Nvidia gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil mogelijk(in de mate van het mogelijke).
Ga je overklokken?
Geen interesse in overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoef niet het meeste bang for buck te hebben als dat betekent dat ik ga moeten prutsen met drivers, dan heb ik liever een iets minder krachtig systeem dat mij geen gepruts geeft met drivers en/of koeling.
Misschien is het een goed idee om te starten vanaf het mainstreamgamesysteem van de Desktop Buy Guide:
reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2020
Dat systeem voldoet ruimschoots aan wat ik wil doen, maar de voeding is moeilijk verkrijgbaar en ik heb vragen bij de videokaart. Dus als ik een stillere/koelere ervaring heb met Nvidia, dan zou ik graag een Nvidia setup hebben.
Edit: Laatste update:
Uiteindelijke setup:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 113,55 | € 113,55 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 484,- | € 484,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 600 Zwart | € 71,55 | € 71,55 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX | € 138,05 | € 138,05 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX650M V2 | € 87,89 | € 87,89 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,61 | € 114,61 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.183,65 | ||
[ Voor 103% gewijzigd door Brecht35 op 02-04-2020 19:27 ]