Muis en toetsenbord problemen op HP G500 series

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterzw36
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 28-12-2020
Hi tweakers,

Momenteel ben ik bezig met het schrijven van mijn thesis, daarvoor heb ik SPSS nodig maar dit kan ik niet installeren op mijn laptop (Chromebook, sucks I know). Normaliter zou ik dat op de computers van de universiteit kunnen doen, maar die is ivm het corona virus helaas gesloten. Nu heb ik mijn oude PC van zolder gehaald om een poging te wagen die opnieuw te installeren.

Ooit heb ik deze PC (HP g500 series) een keer gereset, alles er af gegooid en nu moet ik alles opnieuw installeren. Zo start de computer gelukkig nog op, maar kom ik in het beginscherm van Windows 10 (als ik me niet vergis) om aan te geven in welk land ik woon welke taal welke toetsenbordindeling etc.

Nu heb ik nog een oude bedrade HP muis ingeplugd om dit installatieproces mee te doorlopen, maar die werkt niet. Ook heb ik al een Logitech muis geprobeerd en een draadloos Trust toetsenbord en muis. Een bedraad Logitech toetsenbord heb ik ook al gebruikt maar niks schijnt te werken. Ik kom dus niet verder dan de installatiepagina, kan dus niets doen.

Kan iemand me helpen?