Welke beeldkanon zijn mogelijk voor mij?

Pagina: 1
Acties:

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 08:08
Zo, daar komt ie:

ik mot waarschijnlijk overstappen op 17" Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
Maar zijn een paar eisen die ik eraan stel.

- Short necked, dus max. ca 400mm
- Max resolution van 1600X1200 @ ca 75Hz
- .INF file beschikbaar
- goeie garantie
en graag ook een 2de aansluiting, zodat ik 2 PC's erop aan kan sluiten

van dit laatste weet ik niet zeker of dit bij een gewone monitor bestaat
Je hebt het bij een zekere Philips, die heb ook BNC, maar hoe werkt dat BNC dan precies?

Alvast bedankt!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

BNC heeft in plaats van 1 connector 5 connectoren. hierdoor worden alle kleuren gescheiden en dat levert een beter beeld op. vooral bij hogere resoluties.

ik kan je niet echt iets aanraden sorry.

ThavinNY

• DarkHelmet
Is er voor een BNC aansluiting een speciale videokaart nodig? Zoals welke?
Of zijn er ook convertors?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Iiyama A702HT is een monitor met een perfect platte beeldbuis en voldoet aan alle eisen die je stelt (diepte is geloof ik 400mm, kan iets meer zijn) ... zeker een aanrader. Ik heb zelf het grotere 19" 'broertje', de A901HT. Monitor heeft ook BNC aansluitingen ... een BNC kabel kun je gewoon met elke videokaart gebruiken. De kabel heeft aan de ene kant een D-Sub (standaard) stekker voor op je videokaart en vijf stekkers aan de andere kant voor op je monitor.

PC Specs

• DarkHelmet
Bedankt voor de moeit Bomberman!

Ik heb eens zitten kijken en het wordt inderdaad
die Piyama, of de Philips 107P10 Brilliance

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
'k heb een Sony MultiScan 420GS 't is wel een 19" maar die kun je ook wel in 17" krijgen, deze voldoet aan al jou eisen, ook de extra aansluiting voor een 2de comp. (zit aan de voorzijde) de 19" is nu zo'n Fl.1100,-
Pagina: 1