Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voornamelijk bedoeld voor het bewerken van foto's en video's. De video's die ik ga editen zijn allemaal opgenomen in 1920 x 1080 dus geen 4K. Het editen gebeurt in Photoshop, Lightroom en Premiere Pro. Ook wil ik de PC gaan gebruiken om te gamen, de games die ik ga spelen zijn: CS:GO, World of Warcraft en Fortnite. Geen zware games maar deze moeten wel op hoog / ultra gespeeld kunnen worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt op 900 euro, ik denk dat we voor dit bedrag een computer samen kunnen stellen die mijn eisen meer dan goed kan uitvoeren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al de randapparatuur heb ik al in bezit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst dat de PC zo stil mogelijk is. De video kaart moet 2 schermen via DP aan kunnen sturen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben opzoek naar advies. Ik lees hier veel over gamen maar niet zo vaak over de combinatie. Is een "Game pc" hetzelfde als een edit systeem of zijn hier andere componenten beter voor. Aangezien ik op zoek ben naar een goede combi wil ik graag jullie advies. Al mijn opnames komen op mijn externe ssd's dus ik heb niet extreem veel opslag nodig.
Ik kwam zelf op deze build (met een beetje hulp van mede tweakers)
Het systeem is voornamelijk bedoeld voor het bewerken van foto's en video's. De video's die ik ga editen zijn allemaal opgenomen in 1920 x 1080 dus geen 4K. Het editen gebeurt in Photoshop, Lightroom en Premiere Pro. Ook wil ik de PC gaan gebruiken om te gamen, de games die ik ga spelen zijn: CS:GO, World of Warcraft en Fortnite. Geen zware games maar deze moeten wel op hoog / ultra gespeeld kunnen worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt op 900 euro, ik denk dat we voor dit bedrag een computer samen kunnen stellen die mijn eisen meer dan goed kan uitvoeren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al de randapparatuur heb ik al in bezit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst dat de PC zo stil mogelijk is. De video kaart moet 2 schermen via DP aan kunnen sturen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben opzoek naar advies. Ik lees hier veel over gamen maar niet zo vaak over de combinatie. Is een "Game pc" hetzelfde als een edit systeem of zijn hier andere componenten beter voor. Aangezien ik op zoek ben naar een goede combi wil ik graag jullie advies. Al mijn opnames komen op mijn externe ssd's dus ik heb niet extreem veel opslag nodig.
Ik kwam zelf op deze build (met een beetje hulp van mede tweakers)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 99,83 | € 99,83 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC | € 264,05 | € 264,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 90,75 | € 90,75 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,61 | € 114,61 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 887,04 | ||