Be fast .... Be furious....
Vraag
Beste antwoord (via Bl4ckviper op 01-04-2020 19:31)
Maar zoals opgmerkt zit er genoeg vlees dus dat spoeltje hergebruiken zal geen problem zijn. Als je problemen hebt met solderen moet je gewoon even in je omgeving kijken of iemand je kunt helpen, zanders voor zoiets simpels kan je misschien ook even langs een plaatselijke winkel waar ze aan reparaties doen (radio/TV zaak of een elektronica onderdelen winkel)
Alle reacties
Saved by the buoyancy of citrus
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Ik ga het proberen er weer aan te maken maar ik ken mijzelf, ben geen held met solderen.. Dus handig om te weten waar ik evt nieuwe kan krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Bl4ckviper op 01-04-2020 19:01 ]
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
pennywiser schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:02:
Waar ik benieuwd naar ben, doet ie het nu niet meer?
..Bl4ckviper schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:00:
Ja L2 inderdaad. Als ik het er tegenaan houd doet hij het weer.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Nee maar als ik dat dingetje er weer tegenaan doe wel. Ongeacht de kant.pennywiser schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:02:
Waar ik benieuwd naar ben, doet ie het nu niet meer?
Mja, met 4 windingen zal het ding waarschijnlijk ook niet super veel doen. Zelfs rechtstreeks doorverbinden zou mogelijk wel werkenBl4ckviper schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:04:
[...]
Nee maar als ik dat dingetje er weer tegenaan doe wel. Ongeacht de kant.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Maar zoals opgmerkt zit er genoeg vlees dus dat spoeltje hergebruiken zal geen problem zijn. Als je problemen hebt met solderen moet je gewoon even in je omgeving kijken of iemand je kunt helpen, zanders voor zoiets simpels kan je misschien ook even langs een plaatselijke winkel waar ze aan reparaties doen (radio/TV zaak of een elektronica onderdelen winkel)
Ja ga het gewoon proberen.memphis schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:21:
Een draadbrug zal ook gewoon werken, en als je een spoel gebruikt zal ieder willekeurige spoel ook voldoen.
Met een willekeurig draadje werkt het ook gewoon dus lijkt weinig toe te voegen.
Dank allemaal.
:strip_exif()/f/image/ExPtMv8zJCnIgtsrXH20fVvJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ONXspjYCMgESU2G0J1CGy90n.jpg?f=fotoalbum_large)