Beste mensen,
Niet lang geleden heb ik mijn PC geupgrade, waaronder mijn moederbord. Nu kan ik alleen niet verbinden met een internetkabel, terwijl dat wel met de vorige kon. Ik kan nog wel verbinding maken met WiFi via een externe adapter. Als ik ook bij apparaatbeheer kijk, zie ik geen LAN netwerk adapter staan, ook niet bij Netwerkverbindingen in het configuratiescherm. Verder als ik de LAN driver probeer te installeren, geeft de installer de volgende melding: "The Realtek Network Controller was not found. If Deep Sleep Mode is enabled Please Plug the Cable."
Wat ik zelf heb gedaan:
BIOS reset
Ander internetkabel gebruikt.
Internetkabel geprobeerd in een andere PC, waar die het wel deed.
PC uitgedaan en voor een aantal minuten de power eruit gehaald
Specs:
Moederbord: B450M Pro4-F
CPU: AMD Ryzen 7 2700 Wraith Boxed
Windows 10
Niet lang geleden heb ik mijn PC geupgrade, waaronder mijn moederbord. Nu kan ik alleen niet verbinden met een internetkabel, terwijl dat wel met de vorige kon. Ik kan nog wel verbinding maken met WiFi via een externe adapter. Als ik ook bij apparaatbeheer kijk, zie ik geen LAN netwerk adapter staan, ook niet bij Netwerkverbindingen in het configuratiescherm. Verder als ik de LAN driver probeer te installeren, geeft de installer de volgende melding: "The Realtek Network Controller was not found. If Deep Sleep Mode is enabled Please Plug the Cable."
Wat ik zelf heb gedaan:
BIOS reset
Ander internetkabel gebruikt.
Internetkabel geprobeerd in een andere PC, waar die het wel deed.
PC uitgedaan en voor een aantal minuten de power eruit gehaald
Specs:
Moederbord: B450M Pro4-F
CPU: AMD Ryzen 7 2700 Wraith Boxed
Windows 10