Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen (Overwatch, GTA, etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behalve monitor etc., niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen high end systeem. Maar wel iets waarmee je met een acceptabele framerate.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen harde eisen. Systeem is ook niet nodig om te kunnen gamen op maximale settings. 1080p met 30 + framerate op laag-middelmatige settings is voldoende.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het 500 euro Desktop BBG systeem van januari komt in de buurt van wat ik in gedachten heb (reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2020 Echter is de actuele prijs 570 en zou toch wel een systeem willen die niet veel duurder is dan 500.
Mijn vraag aan jullie is: wat kan ik nog aanpassen aan dit systeem, zodat hij toch rond de 500 gaat uitkomen? Valt er misschien nog wat te besparen op de GPU?
Met name gamen (Overwatch, GTA, etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behalve monitor etc., niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen high end systeem. Maar wel iets waarmee je met een acceptabele framerate.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen harde eisen. Systeem is ook niet nodig om te kunnen gamen op maximale settings. 1080p met 30 + framerate op laag-middelmatige settings is voldoende.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het 500 euro Desktop BBG systeem van januari komt in de buurt van wat ik in gedachten heb (reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2020 Echter is de actuele prijs 570 en zou toch wel een systeem willen die niet veel duurder is dan 500.
Mijn vraag aan jullie is: wat kan ik nog aanpassen aan dit systeem, zodat hij toch rond de 500 gaat uitkomen? Valt er misschien nog wat te besparen op de GPU?