harde schijf is DOOD :-(

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
yo!

ik weet me GEEN raad meer, ik heb een HDD (fujitsu mpc3064at) en heb daar al eerder probs mee gehad.

eerst was het zo dat hij ongelooflijk LANGZAAM was, en dit had niet te maken met dat het maar een 5400rpm schijf is, of dat ie maar UDMA2 is, maar win opstarten gedurende 5 min is NIET normal!

na een tijdje gek te hebben gedaan, zag de bioz hem opeens als een 9.4GB hd ipv 6,4 en deed ie het niet meer op een 'gewone' IDE controller, maar wel op een RAID controller (KT7a-RAID)

toen heb ik hem eens geformateerd, maar dit helpte oook nikz, en wilde ik low levelen, MAAR DIT GING NIE! te veel fouten op schijft!!!

IK BEN RADELOOS! wat te doen?? weggooien |:(

Verwijderd

Nieuwe schijf kopen in de winkel lijkt me het verstandigst, maar je kunt ook proberen om em te jatten |:(

Verwijderd

Sjees,, je doet alsof de wereld is vergaan,, terwijl ik toch lees in je specs dat je nog gewoon een IBM hebt draaien. Flikker dat Fujitsu ding weg, izz toch niet veel soeps

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
daar gaat het nie om, ik wil dat ding gewoon aan de gang krijgen..TWEAKEN HEET DAT!

Verwijderd

probeer eens om opnieuw te beginnen,

Op de startbalk met de rechtermuisknop op eigenschappen op de startbalk en dan op geavanceerd en dan op wissen en dan op herstarten

jos

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 03:44 schreef neuspulk het volgende:

Op de startbalk met de rechtermuisknop op eigenschappen op de startbalk en dan op geavanceerd en dan op wissen en dan op herstarten

jos
JaJa :?

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 13:28

Paitor

rages doen :P

Op zondag 05 augustus 2001 03:44 schreef neuspulk het volgende:

jos
Beetje extra uitleg zou wel handig zijn, en misschien is het wel bedtijd voor jou ;)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 03:39 schreef OGangstah het volgende:
daar gaat het nie om, ik wil dat ding gewoon aan de gang krijgen..TWEAKEN HEET DAT!
Dat is geen TWEAKEN.
Die schijf is naar de ratte,, face it |:(

Verwijderd

Beetje extra uitleg zou wel handig zijn, en misschien is het wel bedtijd voor jou ;)
Als je doet wat ie beschrijft, dan maak je de prullenbak leeg :? Haha Lekker vaag hoor!

Verwijderd

Ik heb het ook al eerder gehad.
De schijf is gewoon stuk. Niks aan te doen.
Ook een Low Level Format heeft geen zin.

Koop een nieuwe.

Verwijderd

nieuwe harde schijven kosten tegenwoordig toch (bijna0 niks meer. dan ben je in een keer van al dat gezeik af. Je oude harde schijf kan je dan aan Jos neuspulk verkopen. Die krijgt hem met zijn rechtermuisknop en de startbalk wel weer aan de praat. :)

Verwijderd

Ik heb ooit ook eens gewaagt van mijn vertrouwde IBm verslaving af te stappen en een fujitsu genomen... heb ik geweten...
op een gegeven moment (maandje of 3) had ik precies hetzelfde als jij... de schijf deed geen fuck.. als ik er ligt op tikte, ging ie weer lezen... alsof ie in slaap sukkelde.
toen was ik het na 2 weken hartstike zat met die fujtsu rotzooi, en heb er al schrijvende effe hard met een schroevendraaier op geramd..
Het schrapende geluid bevestigde mijn vermoedens... fijn gevalletje garantie... Graag een grotere duurdere IBM... "no probs"

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:05
Issie al 3 jaar oud? zoja: wegpleuren, of modden (plexiglas erover ofzo)

Nog geen 3 jaar? garantie... opsturen naar fujitsu, of kijke of je tegen meerprijs een andere grotere hd kan krijgen

That's easy :)
Pagina: 1