Betreft: reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2020
Auteurs: @PiweD, @Xtuv
Op de gelinkte pagina is een mooi tabelletje met specificaties opgenomen maar ik mis daarin (of in de tekst) het schermformaat van de laptops. Nu kan ik wel gaan lopen gokken op basis van het typenummer of doorklikken maar ik zou het liever gewoon in één oogopslag willen zien.
Ik hoop namelijk elke BBG weer op een 17"-model maar helaas ook deze keer weer niet. Maar dan is het wel fijn om dat direct te kunnen zien.
Alvast bedankt!
Auteurs: @PiweD, @Xtuv
Op de gelinkte pagina is een mooi tabelletje met specificaties opgenomen maar ik mis daarin (of in de tekst) het schermformaat van de laptops. Nu kan ik wel gaan lopen gokken op basis van het typenummer of doorklikken maar ik zou het liever gewoon in één oogopslag willen zien.
Ik hoop namelijk elke BBG weer op een 17"-model maar helaas ook deze keer weer niet. Maar dan is het wel fijn om dat direct te kunnen zien.
Alvast bedankt!
edit:
Hier (reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2020) wordt de resolutie en panel-type wel vermeld maar het formaat ook niet. Moet dat niet een soort van standaardlijstje worden zodat deze uniform zijn?
[ Voor 19% gewijzigd door Room42 op 01-04-2020 16:58 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron