logitech muis g502 knoppen werken niet met keybinds

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yomo.
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-11-2020
hoi,

dan bij deze mijn vraag in het nederlands. ik heb onlangs een nieuwe computer kast verwisselt met mijn oude en toen zag de ghub software mijn muis niet meer. dus ik heb ge opnieuw geintsalleerd en toen herkende hij hem weer maar toen werkte mijn keybindings niet meer want ik had mijn muis knoppen aan mijn toetsenbord keys gebonden maar hij wordt bij games bijvoorbeeld league of legends niet herkend als ik de knop op mijn muis druk. ik heb het al 5 keer of meer keren opnieuw geinstalleerd ik heb zelfs met "search now" na de uninstall gezocht naar overige bestanden, in %appdata% alles weg gehaalt en in %temp% maar elke keer als ik het opnieuw installeer werkt het gewoon neit en het is heel frustrerend.
in de device settings van windows zie ik: Logitech_LGVirHid01 en LGVirHid02 en beide staat er onder in het grijs "driver is unavailable".

bedankt voor je tijd alvast!!

specs:
moederbord: asus rog gaming b450-f gaming
cpu: ryzen 7 2600
gpu: asus rx strix 480 8gb
case: corsair icue smart case
toetsenbord: corsair k55 rgb
muis: logitech g502

hoop hierbij genoeg info te hebben gegeven..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit heeft weinig met Macs & Software te maken, en is beter op z'n plek in Client Software Algemeen, dus een move die kant op.

MS > CSA

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je gewoon hoofdletters willen gebruiken aan het begin van je zinnen? Dat leest een stuk prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:18

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yomo.
het is de hero de ene met draad en sorry voor iedereen die klaagt ik weet niet echt hoe het werkt hierzo en of in nederlands of engels moet praten en spelling is niet me sterkste kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:18

g0tanks

Moderator CSA
Yomo. schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:18:
[...]

het is de hero de ene met draad en sorry voor iedereen die klaagt ik weet niet echt hoe het werkt hierzo en of in nederlands of engels moet praten en spelling is niet me sterkste kant
De voertaal is Nederlands, getuige de posts op het forum en de artikelen op de voorpagina die dat allemaal ook zijn. Daarnaast is het wel een goede tip om aan je grammatica te werken (punten, komma's, hoofdletters, etc.), daar ga je in je communicatie veel baat bij hebben.

Volgens mij wordt de G502 Hero niet ondersteund door G Hub, maar de G502 Proteus Core wel. Dat zou je even kunnen checken op de website.

[ Voor 27% gewijzigd door g0tanks op 01-04-2020 19:38 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yomo.
g0tanks schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:36:
[...]

De voertaal is Nederlands, getuige de posts op het forum en de artikelen op de voorpagina die dat allemaal ook zijn. Daarnaast is het wel een goede tip om aan je grammatica te werken (punten, komma's, hoofdletters, etc.), daar ga je in je communicatie veel baat bij hebben.

Volgens mij wordt de G502 Hero niet ondersteund door G Hub, maar de G502 Proteus Core wel. Dat zou je even kunnen checken op de website.
Hij word wel ondersteund want in gebruikte de software voorheen wel en het werkte. Ik heb ju gewoon een system restore point gedaan naar het punt waar die welk werkte en nu werkt alles gewoon weer. Misschien dat een windows update het het verknald voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:38
Goed om te zien dat je de software gebruikt hebt om punten en hoofdletters te gebruiken. Leest prettiger. :D
Pagina: 1