Sinds de overhaul, gisteren, zijn links naar posts opeens zo benauwd tegen de bovenkant.
Voorbeeld: Als je nu linkt naar mvrhrln in "Oude ontwikkelomgeving vlottrekken", komt dat er bij mij zo uit te zien:
/f/image/Q98hDTovpT1q6zO774mvfHLA.png?f=fotoalbum_large)
Voorheen zou hij netjes zo gepositioneerd worden:
/f/image/0kU2rGQS1skmngQsMQjfvMPO.png?f=fotoalbum_large)
Dat zag er een stuk beter uit.
Nu zie ik wel, met het schrijven van deze post, dat het verschil uitmaakt of je de "Header weergave" op "Niet altijd in beeld" heb staan. Als die wel altijd in beeld is, is het al iets minder benauwd maar nog steeds niet als voorheen.
Ik zie ook dat de anchor nu in de div class="message" staat. Voorheen stond deze er volgens mij voor:
Voorheen:
Nu:
Voorbeeld: Als je nu linkt naar mvrhrln in "Oude ontwikkelomgeving vlottrekken", komt dat er bij mij zo uit te zien:
/f/image/Q98hDTovpT1q6zO774mvfHLA.png?f=fotoalbum_large)
Voorheen zou hij netjes zo gepositioneerd worden:
/f/image/0kU2rGQS1skmngQsMQjfvMPO.png?f=fotoalbum_large)
Dat zag er een stuk beter uit.
Nu zie ik wel, met het schrijven van deze post, dat het verschil uitmaakt of je de "Header weergave" op "Niet altijd in beeld" heb staan. Als die wel altijd in beeld is, is het al iets minder benauwd maar nog steeds niet als voorheen.
Ik zie ook dat de anchor nu in de div class="message" staat. Voorheen stond deze er volgens mij voor:
Voorheen:
HTML:
1
2
3
4
| <a name="61948444"></a> <div class="message" data-message-id="61948444" data-owner-id="515606"> <!-- ... --> </div> |
Nu:
HTML:
1
2
3
4
| <div class="message" data-message-id="61948444" data-owner-id="515606"> <a name="61948444"></a> <!-- ... --> </div> |
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron