Hallo,
Op dit moment ben ik bezig met het samenstellen van mijn eigen pc. Nu heb ik zelf niet veel verstand van welke soort onderdelen zodat ik mijn games doorgaans op hoogste instellingen kan spelen. De games die ik doorgaans speel zijn de volgende: Total war games ( total war three kingdoms, warhammer 2 etc.), diverse assasins creed games of soortgelijke en ik wil er FIFA mee gaan spelen. Ik heb een budget 1100-1500 euro. De onderstaande onderdelen heb ik uitgezocht waarbij ik mij vooral afvraag of de processor niet overdreven en of ik wel alle benodigde onderdelen. Graag hoor ik jullie mening/advies over de onderdelen.
Processor pricewatch: Intel Core i9-9940X
655 euro
Moederbord pricewatch: MSI B450 Tomahawk MAX
113,95 euro
Videokaart pricewatch: MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X
299 euro
RAM pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
95,35 euro
SSD pricewatch: Intel 660p 1TB
136 euro
Stroomtoevoer pricewatch: be quiet! Pure Power 11 700W
95 euro
Behuizing pricewatch: Fractal Design Meshify C White - TG
96 euro
Op dit moment ben ik bezig met het samenstellen van mijn eigen pc. Nu heb ik zelf niet veel verstand van welke soort onderdelen zodat ik mijn games doorgaans op hoogste instellingen kan spelen. De games die ik doorgaans speel zijn de volgende: Total war games ( total war three kingdoms, warhammer 2 etc.), diverse assasins creed games of soortgelijke en ik wil er FIFA mee gaan spelen. Ik heb een budget 1100-1500 euro. De onderstaande onderdelen heb ik uitgezocht waarbij ik mij vooral afvraag of de processor niet overdreven en of ik wel alle benodigde onderdelen. Graag hoor ik jullie mening/advies over de onderdelen.
Processor pricewatch: Intel Core i9-9940X
655 euro
Moederbord pricewatch: MSI B450 Tomahawk MAX
113,95 euro
Videokaart pricewatch: MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X
299 euro
RAM pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
95,35 euro
SSD pricewatch: Intel 660p 1TB
136 euro
Stroomtoevoer pricewatch: be quiet! Pure Power 11 700W
95 euro