Dag allen,
Erg benieuwd naar de blik van de experts hier en hoop dat het topic hier goed staat!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn desktop recente games kunnen spelen op goede settings en videobewerken (d.w.z. wat maken van de vakantievideos).
Hoeveel mag het kosten?
Rond de 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik begin helemaal op 0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb me wat in proberen te lezen en heb eea samengesteld op basis van verschillende BBG's. Namelijk:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
[Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zit met een aantal dingen.
1. Ten eerste ben ik in dubio, ik ben enerzijds geen hardcore gamer, maar wil wel wat recents kunnen spelen en nog even vooruit kunnen. Zouden jullie voor deze videokaart kiezen of een goedopere en over een aantal jaar upgraden?
2. Processor: Mede vanwege de dure videokaart heb ik een iets goedkopere processor gekozen. Zouden jullie kiezen voor een betere processor en goedkopere videokaart?
3. Voeding: Is dit voldoende, of moet ik er een kiezen met meer W? Zo ja, tips?
4. Moederbord en behuizing: Moederbord zegt mij eigenlijk helemaal niets. Zijn er betere alternatieven, wellicht gezien toekomstige updates? Ook zag ik dat er geen wifi mogelijk is met dit moederbord. Gewoon zo'n stick kopen, of naar een ander moederbord kijken?
5. Als laatst: Klopt het wel allemaal wat ik heb gedaan en heb ik iets over het hoofd gezien?
Thanks voor de reacties!
Erg benieuwd naar de blik van de experts hier en hoop dat het topic hier goed staat!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn desktop recente games kunnen spelen op goede settings en videobewerken (d.w.z. wat maken van de vakantievideos).
Hoeveel mag het kosten?
Rond de 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik begin helemaal op 0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb me wat in proberen te lezen en heb eea samengesteld op basis van verschillende BBG's. Namelijk:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 125,01 | € 125,01 |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC | € 335,05 | € 335,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 45,90 | € 45,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,61 | € 114,61 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 825,23 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
[Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zit met een aantal dingen.
1. Ten eerste ben ik in dubio, ik ben enerzijds geen hardcore gamer, maar wil wel wat recents kunnen spelen en nog even vooruit kunnen. Zouden jullie voor deze videokaart kiezen of een goedopere en over een aantal jaar upgraden?
2. Processor: Mede vanwege de dure videokaart heb ik een iets goedkopere processor gekozen. Zouden jullie kiezen voor een betere processor en goedkopere videokaart?
3. Voeding: Is dit voldoende, of moet ik er een kiezen met meer W? Zo ja, tips?
4. Moederbord en behuizing: Moederbord zegt mij eigenlijk helemaal niets. Zijn er betere alternatieven, wellicht gezien toekomstige updates? Ook zag ik dat er geen wifi mogelijk is met dit moederbord. Gewoon zo'n stick kopen, of naar een ander moederbord kijken?
5. Als laatst: Klopt het wel allemaal wat ik heb gedaan en heb ik iets over het hoofd gezien?
Thanks voor de reacties!
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2020 16:22 ]