beetje verkeerd gepost fzow ??
[forum=22] -> [forum=11]
Traag, zie maar wat je hier mee doet
Traag, zie maar wat je hier mee doet
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
als je geen dualboot wilt: format c: Win98 cd drin en installen maar.
Verder zou iets meer info over wat je nu preciez wilt geen kwaad kunnen
Verder zou iets meer info over wat je nu preciez wilt geen kwaad kunnen
tja hoe doe je dat dan?
ik heb een reboot cd van een oude computer met windows 98 se erop maar die werkt dus niet!
format c werkt ook nie!
ik heb een reboot cd van een oude computer met windows 98 se erop maar die werkt dus niet!
format c werkt ook nie!
Verwijderd
format c niet werken?
opstartdiskette maken, en opstarten in dos-mode, moet format c: gewoon werken hoor
opstartdiskette maken, en opstarten in dos-mode, moet format c: gewoon werken hoor
Misschien wil je eerst uitzoeken of je NTFS of FAT draait. Wanneer je FAT draait, dan kun je met een bootflop met CDROM drivers ( http://www.bootdisk.com ) gewoon Windows98 installeren en daarna de WinNT directory wegknikkeren. Optie twee met een FAT partitie is de Win98 directory op de harde schijf zetten en dan met een gewone bootflop opstarten.
Als je NTFS hebt, dan zul je met een partitioneer programma (bijv PQMagic) eerst een tweede partitie aan moeten maken en deze FAT inrichten. Hierna kun je alle relevante data naar de nieuwe partitie verplaatsen en met dat partitioneer programma de primaire partitie omzetten naar een FAT of FAT32 partitie. Daarna booten met CDROM drivers of van te voren de CAB files al op de net aangemaakte partitie knikkeren.
Mocht je geen data willen conserveren, dan kun je gewoon met FDISK je harde schijf legen en van scratch beginnen.
Hmmz, ik krijg de indruk, dat mijn uitleg niet duidelijk genoeg voor de topicposter is.
Enfin we zien wel!
Als je NTFS hebt, dan zul je met een partitioneer programma (bijv PQMagic) eerst een tweede partitie aan moeten maken en deze FAT inrichten. Hierna kun je alle relevante data naar de nieuwe partitie verplaatsen en met dat partitioneer programma de primaire partitie omzetten naar een FAT of FAT32 partitie. Daarna booten met CDROM drivers of van te voren de CAB files al op de net aangemaakte partitie knikkeren.
Mocht je geen data willen conserveren, dan kun je gewoon met FDISK je harde schijf legen en van scratch beginnen.
Hmmz, ik krijg de indruk, dat mijn uitleg niet duidelijk genoeg voor de topicposter is.
Enfin we zien wel!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
tja
ik wil er eigenlijk alleen maar mp3 cd-s op afdraaien op de stereo,
en eventueel een netwerkje met mijn kabelaansluiting om alles wat ik ....
Dat kun je toch ook gewoon met WindowsNT doen?Op zondag 05 augustus 2001 03:21 schreef neuspulk het volgende:
tja
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Pagina: 1