Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 650.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn vriendin krijgt mijn oude complete PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf vooral een sterke CPU. In mijn oude system (FX8320) merkte ik dat die vooral een bottleneck begon te vormen. De spellen die ik speel zijn over het algemeen vaak CPU intensief (Assassins Creed, Battlefield, Total War, en sinds gister Bannerlord).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De laatste games goed kunnen draaien. Ik speel met name games als Total war, Assassin's Creed, MMO's.
Ga je overklokken?
Hoeft niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil de kosten redelijk binnen de perken houden, maar tegelijkertijd wel een machine wat een flinke vooruitgang is op mijn oude systeem (RX 480 4GB, FX8320, 8GB RAM). Ik hoeft niet alles op ultra te spelen maar redelijk op high, en mijn monitor is gewoon een simpele 1080P.
Zelf ben ik al even ga kijken en kom ik op het volgende:
Graag jullie reactie en alvast bedankt!!
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 650.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn vriendin krijgt mijn oude complete PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf vooral een sterke CPU. In mijn oude system (FX8320) merkte ik dat die vooral een bottleneck begon te vormen. De spellen die ik speel zijn over het algemeen vaak CPU intensief (Assassins Creed, Battlefield, Total War, en sinds gister Bannerlord).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De laatste games goed kunnen draaien. Ik speel met name games als Total war, Assassin's Creed, MMO's.
Ga je overklokken?
Hoeft niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil de kosten redelijk binnen de perken houden, maar tegelijkertijd wel een machine wat een flinke vooruitgang is op mijn oude systeem (RX 480 4GB, FX8320, 8GB RAM). Ik hoeft niet alles op ultra te spelen maar redelijk op high, en mijn monitor is gewoon een simpele 1080P.
Zelf ben ik al even ga kijken en kom ik op het volgende:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 125,01 | € 125,01 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime A320M-K | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 OC 6G | € 230,99 | € 230,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 45,90 | € 45,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 72,75 | € 72,75 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 450 White 230V - V2 | € 39,25 | € 39,25 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 128,55 | € 128,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 688,45 | ||
Graag jullie reactie en alvast bedankt!!