Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Android casten naar RGB (Autonavigatie)

Pagina: 1
Acties:

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:28
Slechte titel en weet niet of het op de goeie plaats is maar het volgende wil ik graag:

Ik heb een Pioneer Avic-F860BT, die heeft een av aansluiting (RCA?) daar zou ik iets op willen aansluiten zodat mijn beeld van mijn telefoon (Note 10+) kan casten. Dan kan ik namelijk gewoon Waze of Google maps gebruiken en Youtube filmpjes bekijken zonder een nieuwe radio te hoeven kopen. Kaart loopt namelijk iets achter van de ingebouwde navigatie, en merk zelf dat ik bijna altijd me telefoon als navigatie gebruik terwijl er dus gewoon een mooi scherm zit die dan alleen voor muziek gebruikt word..

Weet iemand toevallig hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Helaas heeft mijn model nog geen HDMI anders was het zo opgelost met een hdmi naar usb-c kabel..

Zat zelf misschien te denken aan een hdmi naar rgb converter, maar weet niet of dat werkt..

[ Voor 17% gewijzigd door Rohit op 01-04-2020 14:11 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Vertel me eerst eens wat een RGB connector is? Een 4pins stekkertje voor je ledstrip? Ik denk dat je wat anders bedoelt maar zo is er niks over te zeggen :/
Er wordt in de handleiding RCA genoemd maar weet niet zeker of dat is wat je bedoelt...

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:14
Casten zou kunnen via een chromecast die op zijn beurt weer is aangesloten op een HDMI >> Analoog (component, RCA) convertor. Dan slikt je Pioneer (met enige LAG) dat zonder problemen

• Rohit
hahaha RCA bedoel ik!

Zijn er nog meer opties?

[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 01-04-2020 14:31 ]

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:14
zie mijn reply: chromecast :)

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Maar wacht eens even... Dat ding draait volgens specificaties op Android Auto en heeft een USB aansluiting, dan kun je toch gewoon MirrorLink gebruiken?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• Rohit
Wintervacht schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:16:
Maar wacht eens even... Dat ding draait volgens specificaties op Android Auto en heeft een USB aansluiting, dan kun je toch gewoon MirrorLink gebruiken?
Werkt niet met een normale usb kabel iig. Gister van alles geprobeerd. Android Auto zit er niet op ding is van 2014 hahaha. Hij heeft wel Carplay.
SniperGuy schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:08:
Casten zou kunnen via een chromecast die op zijn beurt weer is aangesloten op een HDMI >> Analoog (component, RCA) convertor. Dan slikt je Pioneer (met enige LAG) dat zonder problemen
Dan denk ik dat ik beter een usb-c naar hdmi kabeltje kan gebruiken minder lag dan.. En heb je met een chromecast geen wifi verbinding nodig?

Zo iets: https://www.bol.com/nl/p/...errer=socialshare_pdp_www

[ Voor 42% gewijzigd door Rohit op 01-04-2020 16:05 ]

Pagina: 1