Multipost: niet voor startpost?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:18
Bij lang lopende topics is het best wel eens dat diegene die de start post maakt ook een eerste reactie plaats. De startpost is dan als zijnde auteur van het topic, de 2e meer als deelnemer in de discussie. Kan daar nog wat aan gedaan worden?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Was wel al opgemerkt voor de implementatie van deze feature. Is denk ik voer voor een volgende iteratie. :) Overigens komen dit soort posts een stuk minder voor dan dubbelposts. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Geen idee maar bijv. voor De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ⓬ hakken wij gewoon opeens af van de laatste post in de vorige reeks en maken dan een nieuwe reeks aan. Ik denk dat dit geldt voor elke lange reeksen die lopen op GoT. Correct me if I'm wrong ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Antrax op 01-04-2020 13:32 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:18
Zie je vaak, maar er worden ook best vaak topics gestart waarvan al van te voren vast staat dat het langer gaat lopen, en dat hoeft niet perse in meerdere reeksen te gebeuren. Zie bijvoorbeeld: CLB in "[Huawei P40 (Pro)] Ervaringen & Discussie"

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Klopt. Dat zijn edge cases. Denk dat het voorbeeld ook door CLB wel voorkomen had kunnen worden. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.