Hi allen,
Gisteren heb ik mijn openhaard laten vergen, prima gedaan. Nu zeiden beide medewerkers van het bedrijf dat mijn kachelpijp te kort is. Hierdoor zou het dakleer smelten. Ze konden het herstellen door een aspiromatic te plaatsen.
Natuurlijk gebeld naar de leverancier en die gaat het oppakken.
Zien jullie dat ook in de foto's? Zien jullie dat het echt weg smelt? Vind het namelijk lastig om te zien.
Wat ik zie in mijn woonwijk, alle huizen met een haard, hebben een veel langere kachelpijp echter hebben al die woningen een schuindak. In de wetgeving staat, de kachelpijp moet minimaal 0.5 meter bij een platdak.
Dus, wat zouden jullie doen? Zo laten of toch actie ondernemen/eisen?
:strip_exif()/f/image/H2vLCFaiUnuP8iQepViqM6wz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Po54mFv1iRtOefJcm7qw2Jp8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q0c9QxHYKYs98avZHyg5GWuH.jpg?f=fotoalbum_large)
Gisteren heb ik mijn openhaard laten vergen, prima gedaan. Nu zeiden beide medewerkers van het bedrijf dat mijn kachelpijp te kort is. Hierdoor zou het dakleer smelten. Ze konden het herstellen door een aspiromatic te plaatsen.
Natuurlijk gebeld naar de leverancier en die gaat het oppakken.
Zien jullie dat ook in de foto's? Zien jullie dat het echt weg smelt? Vind het namelijk lastig om te zien.
Wat ik zie in mijn woonwijk, alle huizen met een haard, hebben een veel langere kachelpijp echter hebben al die woningen een schuindak. In de wetgeving staat, de kachelpijp moet minimaal 0.5 meter bij een platdak.
Dus, wat zouden jullie doen? Zo laten of toch actie ondernemen/eisen?
:strip_exif()/f/image/H2vLCFaiUnuP8iQepViqM6wz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Po54mFv1iRtOefJcm7qw2Jp8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q0c9QxHYKYs98avZHyg5GWuH.jpg?f=fotoalbum_large)