Krijg net van een vriend te horen dat KPN nu eindelijk de mogelijkheid geeft om de Experia te vervangen door een eigen modem.
Gezien wat bellemering die ik ervaar bij de V10 wil dik dit graag.
Echter, doordat ik al 130 internet van KPN heb, heb ik me hier nooit in verdoept en dus totaal ondeskundig, gewoon een noob.
Ik heb nu thuis, een V10 en 3 witte versterkers, deze zijn bedraad of via wifi aangesloten.
De versterkers wil ik graag laten zitten, die doen gewoon goed hun werk.
Maar wat ik zeker zoek is de mogenlijkheid om eenvoudig in het modem meer dan 10 apparaten via DHCP binding een adres toe te kunne wijzen. Ik weet dat dit ook wel op de PC kan, maar om redenenen wil ik dit in mijn modem. En met meer bedoel ik, zou fijn zijn als ik er gewoon 100 kan doen (ik ka maar op de toekmst zijn voorbereid)
Ik zoek verder een modem met minimaal de volgende kenmerken blijkbaar (iets wat me totaal niks zegt;
B(V)VDSL2_POTS = (Bonded (Vectored) VDSL(2))
ITU-T G.993.2 Annex A (up to 17 Mhz profiles)
ITU-T G.993.5 standaard voor Vectored VDSL
ITU-T G.998.4 G.INP, (interleaved Forward Error Control) DSL stabilisatietechniek
SRA, (Seamless Rate Adaption) verbetert de stabiliteit van een verbinding
ETSI TR 101 830-1 V1.5.2. spectraalshaping
UPBO ITU-T G.993.2 amendment x (Upstream Power Back-Off) Spectraal management
ITU-T G.997.1 Physical layer management
ITU-T G.994.1 Handshake protocol
ITU-T G.998.2 / IEEE 802.3ah (Ethernet-based multi-pair bonding)
Long Reach VDSL2: ITU-T G.993.5/Annex B & G.993.2/Annex D, toevoeging voor Long Reach VDSL2
In welke richting moet ik zoeken? Want zoals gezegd ; totale noob.
Een vriend van me roept dit naar me ; iets simpels wat je in bridge kan zetten en dan een goeie router erachter.
Maar dan stopt het bij mij ook al. Of ik moet het lezen als ; zoek iets dat je bridged overje modem en laat die V10 staan?
Gezien wat bellemering die ik ervaar bij de V10 wil dik dit graag.
Echter, doordat ik al 130 internet van KPN heb, heb ik me hier nooit in verdoept en dus totaal ondeskundig, gewoon een noob.
Ik heb nu thuis, een V10 en 3 witte versterkers, deze zijn bedraad of via wifi aangesloten.
De versterkers wil ik graag laten zitten, die doen gewoon goed hun werk.
Maar wat ik zeker zoek is de mogenlijkheid om eenvoudig in het modem meer dan 10 apparaten via DHCP binding een adres toe te kunne wijzen. Ik weet dat dit ook wel op de PC kan, maar om redenenen wil ik dit in mijn modem. En met meer bedoel ik, zou fijn zijn als ik er gewoon 100 kan doen (ik ka maar op de toekmst zijn voorbereid)
Ik zoek verder een modem met minimaal de volgende kenmerken blijkbaar (iets wat me totaal niks zegt;
B(V)VDSL2_POTS = (Bonded (Vectored) VDSL(2))
ITU-T G.993.2 Annex A (up to 17 Mhz profiles)
ITU-T G.993.5 standaard voor Vectored VDSL
ITU-T G.998.4 G.INP, (interleaved Forward Error Control) DSL stabilisatietechniek
SRA, (Seamless Rate Adaption) verbetert de stabiliteit van een verbinding
ETSI TR 101 830-1 V1.5.2. spectraalshaping
UPBO ITU-T G.993.2 amendment x (Upstream Power Back-Off) Spectraal management
ITU-T G.997.1 Physical layer management
ITU-T G.994.1 Handshake protocol
ITU-T G.998.2 / IEEE 802.3ah (Ethernet-based multi-pair bonding)
Long Reach VDSL2: ITU-T G.993.5/Annex B & G.993.2/Annex D, toevoeging voor Long Reach VDSL2
In welke richting moet ik zoeken? Want zoals gezegd ; totale noob.
Een vriend van me roept dit naar me ; iets simpels wat je in bridge kan zetten en dan een goeie router erachter.
Maar dan stopt het bij mij ook al. Of ik moet het lezen als ; zoek iets dat je bridged overje modem en laat die V10 staan?
[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 01-04-2020 11:14 ]