Ik loop al een tijd te 'klooien' hoe ik mijn inbox het beste kan gebruiken. Ik had hem een tijdje goed ingesteld, maar door wat updates (company policy) is dit verloren gegaan en ik krijg het niet meer naar wens ingesteld.
Hoe is het nu (van boven naar onderen in de mailbox?:
- Flag mails bovenaan
- Een inkomende en ongelezen mail komt raar genoeg ongeveer 40 mailtjes verder te staan. Dus ik zie alleen aan het '1tje' of ik een nieuwe mail heb, en dan moet ik naar het Unread venster gaan of naar onderen scrollen zodat ik de ongelezen mail zie.
Wat ik graag zou willen:
- Flag mail bovenaan (dat is nu ook zo)
- Ongelezen e-mail daaronder
- Gelezen items 'op Topic gegroepeerd'
Zie hier een voorbeeldje hoe ik het graag wil hebben.
/f/image/nlNDo1UPGPLIKgkg70dsmKIs.png?f=fotoalbum_large)
Kan dit überhaupt?
Ik heb het geprobeerd in te stellen met View Settings (als je rechtermuisknop doet op je topic balk), maar hoe ik het ook groepeer, ik krijg het niet voor elkaar.
Ik gebruik:
Windows 10 met Outlook 1908, Office 365 ProPlus
Hoe is het nu (van boven naar onderen in de mailbox?:
- Flag mails bovenaan
- Een inkomende en ongelezen mail komt raar genoeg ongeveer 40 mailtjes verder te staan. Dus ik zie alleen aan het '1tje' of ik een nieuwe mail heb, en dan moet ik naar het Unread venster gaan of naar onderen scrollen zodat ik de ongelezen mail zie.
Wat ik graag zou willen:
- Flag mail bovenaan (dat is nu ook zo)
- Ongelezen e-mail daaronder
- Gelezen items 'op Topic gegroepeerd'
Zie hier een voorbeeldje hoe ik het graag wil hebben.
/f/image/nlNDo1UPGPLIKgkg70dsmKIs.png?f=fotoalbum_large)
Kan dit überhaupt?
Ik heb het geprobeerd in te stellen met View Settings (als je rechtermuisknop doet op je topic balk), maar hoe ik het ook groepeer, ik krijg het niet voor elkaar.
Ik gebruik:
Windows 10 met Outlook 1908, Office 365 ProPlus
[ Voor 6% gewijzigd door joostiphone op 01-04-2020 10:43 ]