Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, even een vraagje, ik werk nu met de nieuwste versie van illustrator en merk dat als ik met mijn penselen teken, ik de voorvertoning niet meer zie. Ik zie zeg maar niet meer wat ik illustreer wanneer ik het penseel gebruik.
Weet iemand waar ik het zo kan instellen dat ik wel 'tijdens' zie wat ik illustreer?
(Het is iig. niet het 'klodderpenseel' dat ik bedoel)

Groetjes Liseth

Relevante software en hardware die ik gebruik
Illustrator

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 01-04-2020 11:14 . Reden: EVEN ALLE HOOFDLETTERS EN ANDER GESCHREEUW UIT DE TITEL EN TOPICSTART GEHAALD ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wanneer je hier een topic start (wat overigens niet met GESCHREEUW IN DE TITEL of in de INLEIDING hoeft ;) ) zie je een aantal vragen:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Die laatste heb je, voor 't gemak denk ik(?), maar even weggehaald? Toch verwachten we, zoals je in onze Quickstart zult lezen, wel dat je even de moeite neemt om a) zelf even wat te googlen/proberen en b) dan even te melden wat je al gezocht/gevonden/geprobeerd hebt zodat wij onze tijd niet hoeven verdoen met dingen aandragen die je zélf al geprobeerd hebt ;)

Dus: als je even je topicstart daarmee zou willen aanvullen: gaarne! (Klik rechtsboven je bericht op "Wijzig").

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij