Toon posts:

Vaag Apache Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers volk :)

Ik heb echt een vaag probleem met Apache de laatste tijd, althans ik *denk* dat het apache is. Elke keer wanneer ik me website (die ik dus met apache host) wil bekijken vanaf andere computers (bij vrienden bijvoorbeeld) dan krijg ik heel vaak dat de website niet in één keer geladen wordt. Ik moet dan erg vaak op refresh rossen wil het normaal laden. Ook krijg ik vaak dat maar een deel van de site laadt en dat plaatjes heel slecht laden. De laatste tijd is het zelfs zo erg dat ik zelfs intern op me netwerk de site erg slecht kan bekijken en ook hier moet ik dan steeds refreshen voordat ie eindelijk eens goed laadt. :(

Bijkomend iets is dat ik de laatste tijd vage attack messages krijg met BlackIce die ik anders nooit kreeg. Er staat dan het volgende:
HTTP GET with repeated char
Zal dus wel in verbinding staan met het feit dat ik steeds op refresh moet rossen?

Heeft iemand enig idee waarom alles zo slecht laadt? Ligt het aan Apache?? Code Red kan het niet zijn want ik draai 98 SE icm Apache.

Alle hulp is welkom :9

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Die melding in blackice is bijna zeker van n code red attack, die doet nl n http request met 224 N's erin. maar aangezien je apache draait maakt dat toch geen ruk uit...

en waarom die pages niet ineenkeer geladen worden... tjah, dunno. Kun je nergens de connection timeout verhogen ofzo in de config file van apache ? K weet nl niks van apache eik :D

mzzl, lone

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 augustus 2001 02:37 schreef Lone Gunman het volgende:
Die melding in blackice is bijna zeker van n code red attack, die doet nl n http request met 224 N's erin. maar aangezien je apache draait maakt dat toch geen ruk uit...

en waarom die pages niet ineenkeer geladen worden... tjah, dunno. Kun je nergens de connection timeout verhogen ofzo in de config file van apache ? K weet nl niks van apache eik :D

mzzl, lone
Hmm inderdaad, ik heb eens in de logfiles gekeken en het zijn inderdaad Code Red attacks... Maar ik hoef me dus geen zorgen te maken?? Maarre kan het misschien zo zijn dat mijn server overbelast wordt door al die requests en daardoor slecht laadt??

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb even de server een nachtje uitgezet en ik had geen HTTP GET messages meer... Zodra ik Apache weer draai krijg ik ze weer.

Dus even voor de duidelijkheid: het zijn gewoon Code Red aanvallen om te orienteren wat voor server ik draai en daarom laadt alles zo klote??

Is dat hoe het zit?