Goedenavond!
Na een tijdje er tussenuit geweest te zijn ben ik weer van plan om een mooie pc te gaan bouwen! Deze wil ik natuurlijk graag met jullie delen en kan ook altijd jullie goede input gebruiken!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p. Denk aan open world games zoals batman, witcher, far cry en gta. Ook call of duty en cs go wordt fanatiek gespeeld. Liefst op ultra settings. Daarnaast licht videobewerken en photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag van mij tussen de 1500 en 2000 euro kosten. Dan houd ik ook nog even wat over voor randapparatuur. Futureproof is natuurlijk een fabel. Ik ben gewend om elke 4 jaar het e.e.a aan onderdelen te vervangen en dit is uiteraard geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt
Ik heb helemaal niks! Begin lekker opnieuw.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik weet dat AMD op dit moment voorloper is op gebied van processors. Toch gaat mijn voorkeur naar een intel build uit. Heb altijd intel gehad en voelt vertrouwd. Dat dat wat extra kost maakt me niet veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik houd van een open kast! Ik houd ervan om alle onderdelen te kunnen zien. Lawaai maakt me niet super veel uit aangezien ik altijd met goede headset game. Ik heb voornu dit lijstje gemaakt:
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips, en trucks! Kan het nog wat goedkoper? Zijn er onderdelen die beter kunnen. Mobo heb ik over getwijfeld. Ik houd ervan als merken op elkaar aansluiten. Vandaar de keus voor een msi videokaart en mobo. Hoor graag wat jullie ervan vinden!
Alvast bedankt!
M.vr.gr
Ruben
Na een tijdje er tussenuit geweest te zijn ben ik weer van plan om een mooie pc te gaan bouwen! Deze wil ik natuurlijk graag met jullie delen en kan ook altijd jullie goede input gebruiken!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p. Denk aan open world games zoals batman, witcher, far cry en gta. Ook call of duty en cs go wordt fanatiek gespeeld. Liefst op ultra settings. Daarnaast licht videobewerken en photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag van mij tussen de 1500 en 2000 euro kosten. Dan houd ik ook nog even wat over voor randapparatuur. Futureproof is natuurlijk een fabel. Ik ben gewend om elke 4 jaar het e.e.a aan onderdelen te vervangen en dit is uiteraard geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt
Ik heb helemaal niks! Begin lekker opnieuw.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik weet dat AMD op dit moment voorloper is op gebied van processors. Toch gaat mijn voorkeur naar een intel build uit. Heb altijd intel gehad en voelt vertrouwd. Dat dat wat extra kost maakt me niet veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik houd van een open kast! Ik houd ervan om alle onderdelen te kunnen zien. Lawaai maakt me niet super veel uit aangezien ik altijd met goede headset game. Ik heb voornu dit lijstje gemaakt:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700 Boxed | € 354,- | € 354,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | € 204,05 | € 204,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 604,90 | € 604,90 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Crystal 570X RGB Zwart | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 127,75 | € 127,75 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 174,91 | € 174,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.795,25 | ||
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips, en trucks! Kan het nog wat goedkoper? Zijn er onderdelen die beter kunnen. Mobo heb ik over getwijfeld. Ik houd ervan als merken op elkaar aansluiten. Vandaar de keus voor een msi videokaart en mobo. Hoor graag wat jullie ervan vinden!
Alvast bedankt!
M.vr.gr
Ruben
[ Voor 3% gewijzigd door Danhoff1 op 31-03-2020 23:11 ]