Wat vinden jullie van deze build? Is deze fatsoenlijk en compatibel met elkaar?
( Ik heb enkel de computer nodig, mijn randapparatuur is recent vernieuwd)
MSI Optix G27C2 - Curved Gaming Monitor : Deze heb ik momenteel als scherm!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze build heb ik zelf samengesteld maar ik ken er niet zo veel van. Ik wil een gaming setup maken die er ook strak mag uitzien. Ik vind RGB wel tof! Liefst om minstens 3 jaar games aan te kunnen tenminste op high settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag tussen 1500-1900 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik verkies de AMD 3700 processor omdat deze prijs-kwaliteit zeer goed is heb ik vernomen. Ook zou ik graag waterkoeling hebben. Voor GPU verkies ik geen AMD te gebruiken maar Geforce.
Ook Fractal en Corsair zie ik graag terugkomen.
Ga je overklokken? / Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga niet overklokken en heb niet direct extra wensen omtrent de build. Ik wil graag een high end computer die leuk is om naar te kijken, en natuurlijk goede prestaties kan leveren.
Wat verwacht je van ons?
Is deze Build volgens jullie degelijk of hebben jullie beter advies?
( Ik heb enkel de computer nodig, mijn randapparatuur is recent vernieuwd)
MSI Optix G27C2 - Curved Gaming Monitor : Deze heb ik momenteel als scherm!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 290,- | € 290,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 227,90 | € 227,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X | € 481,50 | € 481,50 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H150i Pro RGB 360mm Liquid CPU Cooler | € 174,95 | € 174,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 127,75 | € 127,75 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 174,91 | € 174,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.646,81 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze build heb ik zelf samengesteld maar ik ken er niet zo veel van. Ik wil een gaming setup maken die er ook strak mag uitzien. Ik vind RGB wel tof! Liefst om minstens 3 jaar games aan te kunnen tenminste op high settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag tussen 1500-1900 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik verkies de AMD 3700 processor omdat deze prijs-kwaliteit zeer goed is heb ik vernomen. Ook zou ik graag waterkoeling hebben. Voor GPU verkies ik geen AMD te gebruiken maar Geforce.
Ook Fractal en Corsair zie ik graag terugkomen.
Ga je overklokken? / Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga niet overklokken en heb niet direct extra wensen omtrent de build. Ik wil graag een high end computer die leuk is om naar te kijken, en natuurlijk goede prestaties kan leveren.
Wat verwacht je van ons?
Is deze Build volgens jullie degelijk of hebben jullie beter advies?
[ Voor 18% gewijzigd door Jerre25 op 31-03-2020 23:00 ]