Geen base64 encoded plaatje toegestaan in eigen custom css

Pagina: 1
Acties:

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Dit betreft dus NIET de snippets functionaliteit.

Ik heb in mijn custom css een stukje base64 staat voor een afbeelding. Het fixt een kleine onvolkomenheid bij weergave in de PW vziw. Werkt prachtig. Maar sinds de introductie van snippets kan ik mijn css niet meer opslaan, en dus ook geen aanpassingen aan doorvoeren (wat ik nu met de merged posts moet doen).

Er zijn een paar regels die voor snippets gelden, maar niet voor het 'oude' custom css. Daar was het laden van externe css via import een van. Dát kan wel, maar een encoded afbeelding staat in dit gedeelte nog op de 'not allowed' lijst. Kan dat aangepast worden? Anders moet ik updates in snippets plaatsen, met alle mogelijk ongewenste uitwerkingen tot gevolg. :)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dát kan wel, maar een encoded afbeelding staat in dit gedeelte nog op de 'not allowed' lijst.
Nee, dat is het niet. We checken url() values op https, maar een base64-encoded string wordt helemaal niet als een valide url gezien.

Ik zal eens kijken of we daar een extra check voor kunnen toevoegen.

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

@Hero of Time ik heb een fix gemaakt, zowel voor snippets als eigen css, waarmee base64-encoded data:-urls met image/* mimetype zijn toegestaan. Ik zal die morgenochtend releasen :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Is dus gereleased :)

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 01-04-2020 10:55 ]

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Mooi. Ik heb net de multiMessage selector kunnen toevoegen, anders waren die 'dubbelposts' onleesbaar. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

d:)b

Intentionally left blank

Pagina: 1