net zoals de Detonator drivers ook gelekt zijn maar legaal
is deze RC3 nou standalone of heb je RC2 nodig?Op zondag 05 augustus 2001 02:07 schreef LooneyD het volgende:
nog iets Bendy beams en underwater chargen rulezzzzz !!!
ff wat hulp sites voor wie er niet uitkomt:
[break]
Mzzl
owkee, can't waitOp zondag 05 augustus 2001 02:18 schreef Sick_Nick het volgende:
Je hebt natuurlijk wel Q3 nopdig maar RC2 niet. Staat ook beschreven, eerst de oude BFP weghalen en dan pas installeren.
Op zondag 05 augustus 2001 02:20 schreef woutf het volgende:
[..]
owkee, can't waitnog een uurtje downen
heb hem nu al binnen en ga nu lekker spelen
want bij RC2 kon ik Gohan niet kiezen om mee te spelen, dit lag aan de pointrelease versie van Quake 3
Verwijderd

iemand dit wel ??
Die beam doet het idd alleen maar aan het einde een beetje. En die nieuwe skins zijn ook niet bijzonder.
Verwijderd
hier voor heb ik een psw nodigOp zondag 05 augustus 2001 01:58 schreef LooneyD het volgende:
alles met bendy beams stenen de hele mik mak !!!
ftp./*.net/bfp/
Veel plezier en F*CK Funimation
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Download dan Urban Terror voor QIIIA, da's tenminste een echte mod
-Quake 3 geinstalled
-Point release erover heen
-BFP installer gerunned
-Losse files van BFP gekopierd
-Mappack zip uitgepakt
en dan als ik hem probeer te runnen zegt hij default.cfg niet te kunnen vinden
hetgeen wat mij ook opvalt is dat er staat dat hij in restricted demo mode draait
C:\Program Files\Quake III Arena\bfp\bfp0.pk3 (405 files)
C:\Program Files\Quake III Arena\bfp\MAP-DNAMEK.pk3 (23 files)
C:\Program Files\Quake III Arena/bfp
C:\Program Files\Quake III Arena\baseq3\pak5.pk3 (7 files)
C:\Program Files\Quake III Arena\baseq3\pak4.pk3 (272 files)
C:\Program Files\Quake III Arena\baseq3\pak3.pk3 (4 files)
C:\Program Files\Quake III Arena\baseq3\pak2.pk3 (148 files)
C:\Program Files\Quake III Arena\baseq3\pak1.pk3 (26 files)
C:\Program Files\Quake III Arena/baseq3
----------------------
1761 files in pk3 files
Running in restricted demo mode.
----- FS_Startup -----
Current search path:
C:\Program Files\Quake III Arena/demota
----------------------
1761 files in pk3 files
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
Couldn't load default.cfg
Verwijderd
Ben ik de enige? Als dat zo is wordt het tijd voor een herinstall..
Pointrelease 1.27 installeren.Op zondag 05 augustus 2001 13:06 schreef DMaarten het volgende:
Ik kan Goku niet kiezen of iemand anders. Standaard staat ie op Vegeta maar als ik een ander model wil kiezen zie ik niemand staan
dunno
Verwijderd
ik heb net achter dat het ligt aan de bfp1.pk3. als ik die weghaal dan heb ik het probleem niet meer.. maar ook geen bendy beams en zo meer
regel maar server, anders zet ik hem wel op een server van casemaOp zondag 05 augustus 2001 13:26 schreef RoVe het volgende:
Kan iemand die nieuwe versie niet ff miroren?
[edit]
Heb ik toch nog wat aan m'n FxP boards behalve de films/games/appz. Nu ook nog de lege pubs
Die van casema ging niet door, daar was iemand anders al bezig, dan maar deze.
[edit]
voor de ongeduldige en ongelovige:
ip = 192.106.88.81
path = backup/sicknick
NIET DELETEN
Dus allemaal alleen downloaden met een ftp client en NIET via IE ofzo want dan ga je waarschijnlijk ook deleten
Dat zijn de gevolgen van Code Red II die je nu waarschijnlijk merkt..Op zondag 05 augustus 2001 13:40 schreef Sick_Nick het volgende:
Maak daar overigens maar 2 uur van, RUK CHELLO is weer eens traag. Gaat nu niet harder dan 10 KB/sec ipv de gebruikelijke 15
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
anders moet je even een oude versie (RC2.0 of 2.5) downloaden, daar zit ie zeker bij!
[edit]
Nog 50 minuten met de huidige 13.3 KB.sec
Verwijderd
Thanks, nog ff wachten dus en dan ff downloaden.Op zondag 05 augustus 2001 14:40 schreef Sick_Nick het volgende:
yep, die zit erbij.
anders moet je even een oude versie (RC2.0 of 2.5) downloaden, daar zit ie zeker bij!
[edit]
Nog 50 minuten met de huidige 1323 KB.sec
Verwijderd
Retrieving directory listing...
COMMAND:>PASV
227 Entering Passive Mode (192,106,88,81,10,204)
COMMAND:>LIST
STATUS:>Connecting data socket...
ERROR:>Failed to establish data socket
Verwijderd
bij mij is er 1 map weg dat is die met die ijsomgeving (nee niet die cell games map maar diegene die er op lijkt)
die was juist zo cool.
ik zie ook nog geen trunks model of piccolo met cape.. die zouden toch in rc3 zitten?
evenals die nieuwe plaatjes voor de attacks?
of die beloofde particle fonteinen op de nameks map.. ook nie..
Dan doe je toch iets fout, misschien moet je eens een echt programma gebruiken om te connectenOp zondag 05 augustus 2001 15:50 schreef DMaarten het volgende:
Ik kom die hele server niet opIk krijg heel vaak dit
ERROR:>Failed to establish data socket
Dus niet cuteftp ofzo, dat is kut. neem dan flashFxP of leechftp
Verwijderd
zit wel op een italiaanse ftp lijkt het
Je kan zelf die models erbij doen als je wilt, ik heb ook 2 trunks models erin zitten. Met z'n gewone kleren (jasje van spacecorp inc.) en in saiyan armorOp zondag 05 augustus 2001 16:04 schreef kRiTz_C het volgende:
hmm kheb m nu ook ff die cave map vind ik maar niks evenals die pepper city map waar de boel nog in orde is daar zit een dikke bug in onspeelbaar.
bij mij is er 1 map weg dat is die met die ijsomgeving (nee niet die cell games map maar diegene die er op lijkt)
die was juist zo cool.
ik zie ook nog geen trunks model of piccolo met cape.. die zouden toch in rc3 zitten?
evenals die nieuwe plaatjes voor de attacks?
of die beloofde particle fonteinen op de nameks map.. ook nie..
Verwijderd
ermm.. ik kan gewoon connecten met cuteftp, dat is echt niet het probleem.. btw, hoe groot is die bfpinstall.exe ?Op zondag 05 augustus 2001 16:10 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout, misschien moet je eens een echt programma gebruiken om te connecten
eerst naar de map backup heOp zondag 05 augustus 2001 16:11 schreef Boontje het volgende:
Yo, ik zit op je ftp, maar zie geen sicknick dir staan !
zit wel op een italiaanse ftp lijkt het
dan zie je wel een mapje sicknick
maar nog niet alles staat erop, nog 15 minuten. Chello is ingezakt naar 5 KB/sec
Verwijderd
Ik zal eens naar die 2 progs kijken of dat wat isOp zondag 05 augustus 2001 16:10 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout, misschien moet je eens een echt programma gebruiken om te connecten
Dit krijg ik in FlashFXP
227 Entering Passive Mode (192,106,88,81,11,123)
Data Socket Error: Connection Failed
dunno
Verwijderd
En je wilt toch niets achterhouden voor je medetweakertjes heOp zondag 05 augustus 2001 16:20 schreef RoVe het volgende:
De nieuwe icons heb ik.. geleaked, ze zijn stukken beter dan die cartoony dingen die er nu in zitten.
Download dit en zet het gewoon in je bfp dir in qIII, dus d:\games\quake3\bfp ofzo.Op zondag 05 augustus 2001 16:23 schreef DMaarten het volgende:
[..]
En je wilt toch niets achterhouden voor je medetweakertjes he
edit: dit zijn dus de nieuwe icons
dunno
zit je misschien achter een router/netwerk?Op zondag 05 augustus 2001 16:14 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Ik zal eens naar die 2 progs kijken of dat wat is
edit:
Dit krijg ik in FlashFXP
227 Entering Passive Mode (192,106,88,81,11,123)
Data Socket Error: Connection Failed
Probeer dan eens met actief FTP ipv passive
anders gewoon wat langer wachten
Ehm.... Tja... Pub scans en deze was nog vrijOp zondag 05 augustus 2001 16:33 schreef Boontje het volgende:
Blaaaaaah
het is wel een italiaanse server... hoe kom je erop
Trouwens net even getest, hier komt het met 45 KB/sec binnen.
Verwijderd
Dus jij bent degene die alle bandbreedte opsloktOp zondag 05 augustus 2001 16:38 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Ehm.... Tja... Pub scans en deze was nog vrij
Trouwens net even getest, hier komt het met 45 KB/sec binnen.
hint:Op zondag 05 augustus 2001 16:41 schreef Boontje het volgende:
hier met 3kb/s !![]()
![]()
![]()
![]()
geef eens een hint of tip hoe ik dat kan verbeteren
proxy.rott.chello.nl
Verwijderd
Op zondag 05 augustus 2001 16:44 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
hint:
proxy.rott.chello.nl
dat je die proxy voor IE/netschaap moet gebruiken (als dat tenminste kan als je geen chello hebt)Op zondag 05 augustus 2001 16:46 schreef Boontje het volgende:
wat bedoel je daar nou mee man
daar staat hij namelijk ook op, aangezien ik hem heb gedownload en geupload met chello.
Verwijderd
gewoon kpn adsl
waar stel ik zoiets in ?
ik gebruik nu cuteftp
als je daar dan de ftp proxy invult met proxy.rott.chello.nl:8080 dan gebruik je hem.
Maar ik denk dat je hem niet kan gebruiken aangezien je niet binnen het chello netwerk zit.
Net zolang totdat er een of andere LAMER langs komt en ze delete. Als ze niet door een stomme leecher eraf worden gegooid staan ze daar wel een paar maanden.Op zondag 05 augustus 2001 16:54 schreef Boontje het volgende:
zwaar hardcore sucken dan
hoelang blijven die bestanden op die server ?
Verwijderd
Laten we maar hopen dat dat voorlopig nog niet gebeurtOp zondag 05 augustus 2001 16:55 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Net zolang totdat er een of andere LAMER langs komt en ze delete. Als ze niet door een stomme leecher eraf worden gegooid staan ze daar wel een paar maanden.
Gathering of Tweaking Leechers
Verwijderd
waar haal ik die models vandaan dan?Op zondag 05 augustus 2001 16:11 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Je kan zelf die models erbij doen als je wilt, ik heb ook 2 trunks models erin zitten. Met z'n gewone kleren (jasje van spacecorp inc.) en in saiyan armor
zag ze niet staan op die ironfist ftp..
en de rest van de features die ik opnoemde heb je er die ook al in?
Voor models moet je de eerste post in dit topic bekijken, daar staan wat links.Op zondag 05 augustus 2001 17:15 schreef kRiTz_C het volgende:
[..]
waar haal ik die models vandaan dan?
zag ze niet staan op die ironfist ftp..
en de rest van de features die ik opnoemde heb je er die ook al in?
En die fontein is er nu nog niet, wel bendy beams, floating rocks en bubbles onder water bij ki chargen.
Verwijderd
bij de eerste post in dit topic staan idd links voor de hele mik mak behalve de gohan ssj en trunks modelOp zondag 05 augustus 2001 17:29 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Voor models moet je de eerste post in dit topic bekijken, daar staan wat links.
En die fontein is er nu nog niet, wel bendy beams, floating rocks en bubbles onder water bij ki chargen.
en waar is die freeze map gebleven trouwens?
ben net een forest map en android 16 model aan het binnenhalen. zijn er verder nog meer dingen waar ik nog niet van weet?
Don't ever underestimate the power of the Dark side
Dit topic is gesloten.
![]()