Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asrock B365M PRO4 moederbord geeft geen beeld (new build)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• iDog
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mijn vraag
...
Ik heb geen beeld via de onboard HDMI poort op mijn versgebouwde systeem.
Wanneer ik een losse grafische kaart aansluit heb ik wel beeld, maar die wil ik juist niet gebruiken.

Iemand een idee wat het kan zijn ?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Asrock B365M Pro4 moederbord
INtel Core i5 9400F processor
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 2666 C16
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

CMOS reset (computer uit, cmos reset pins geshort gedurende 30 seconden, dan weer computer aan)
Andere videokaart (oude meuk) : dan geeft hij wel beeld (deze ondersteunt alleen mijn LG widescreen monitor niet lekker en dus ziet het beeld er heel blokkerig uit).

Als het niet anders kan steek ik er wel een losse videokaart in, maar voor een kantoormachine leek me dit overbodig.

Ik doe vast iets stoms fout, maar geen idee wat :(

Beste antwoord (via iDog op 31-03-2020 17:01)

• Acid Vendetta
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:18
Een Intel Core i5-9400F heeft geen onboard videochip..

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Acid Vendetta
Een Intel Core i5-9400F heeft geen onboard videochip..

• iDog
  • Niet online
Ok.. veel stommer dan dat wordt het niet. En ik maar denken dat het een goede deal was :D

Goed, dankjewel voor dit snelle en vakkundige antwoord.

Ik kruip terug in mijn hoekje (en bestel snel een videokaart :)).

• Acid Vendetta
Een gewone Intel Core i5-9400 (non F) heeft wel een onboard videochip. Een videokaart is natuurlijk ook een optie.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:04

nelizmastr

Goed wies kapot

Alle F processoren hebben geen ingebouwde videochip, mocht je er nog eens tegenaan lopen ;)

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• iDog
  • Niet online
Deze ga ik niet meer vergeten hoor. Het stomme is, ik had al een bijna identieke build gedaan voor een vriend van me, maar die wilde er meteen een videokaart bij, dus niet bij stilgestaan. Al doende leert men :p

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Als het voor kantoorwerk is zou ik er lekker een i3-9100 in steken. Scheelt je €90 met een 9400 en verschil ga je niet merken. Of een 9100F met een klein videokaartje.
Pagina: 1