Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meijboeum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08:23
Hallo medetweakers,

Ik ga volgend jaar de opleiding ICT volgen en moet daarvoor een laptop kopen. Ik heb hier als vereiste dat ik minimaal 16GB ram wil en de laptop ook nog een beetje goed moet ogen (dun en strak design).

Ik heb daarom deze laptop op het oog:
Asus VivoBook S15 S512FL-BQ559T: https://tweakers.net/pric...ok-s15-s512fl-bq559t.html

Maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding voor mijn gevoel te goed als ik naar de specs kijk en daarom wil ik jullie vragen om de kritiekpunten van deze laptop te noemen want ik ben bang dat ik een beetje de roze bril op heb.

Met vriendelijke groet,
meijboeum

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Verkrijgbaarheid is een minpunt, er is nu nog 1 winkel die hem heeft.

Verder zie ik weinig laptops rond dit prijspunt met deze specs, vooral het scherm (IPS) is top voor deze prijsklasse.

[ Voor 46% gewijzigd door Leeghoofd21 op 31-03-2020 15:49 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:36
Heb je nog meer eisen? Alleen strak design en 16GB ram kom je niet ver.

Wat verwacht je te doen op de ICT opleiding. ( wat voor opleiding spreken we over )
Doe je er prive nog dingen mee, zo ja wat?

Meer info helpt ons om jou te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@meijboeum Als je nou voor het uitzoeken van een nieuwe laptop de FAQ doorleest dan zie je dat een topic in dit forumonderdeel een bepaalde opzet heeft: Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid

Wanneer je dat doet kunnen andere tweakers je beter helpen jou een zo goed mogelijke keuze te laten maken.

[ Voor 18% gewijzigd door sypie op 31-03-2020 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meijboeum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08:23
corporalnl schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 15:53:
Heb je nog meer eisen? Alleen strak design en 16GB ram kom je niet ver.

Wat verwacht je te doen op de ICT opleiding. ( wat voor opleiding spreken we over )
Doe je er prive nog dingen mee, zo ja wat?

Meer info helpt ons om jou te helpen :)
Ik had eigenlijk dit forum niet aangemaakt zodat jullie me konden helpen met het vinden van een nieuwe laptop. Maar ik had een beetje het gevoel dat er een addertje onder het gras zou zitten bij deze laptop omdat deze specs voor deze prijs me een beetje te mooi leken om waar te zijn (kan ook aan mij liggen natuurlijk :) ).

Ik ga de opleiding Computing Science volgen op het Radboud dus zou deze laptop puur voor studie zijn zou het misschien een beetje overkill zijn maar ik vind het fijn om ook op de lange termijn een beetje een 'soepele' laptop te hebben voor eigen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolsi
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 24-04 16:10
Deze laptop gebruik ik nu 2 jaar. Erg tevreden mee. Enige minpuntje is dat de BT heel af en toe (2x p.j.) uitvalt/verdwijnt. Dit is echter eenvoudig te fixen.
Grootste voordelen: snel en goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:24
Dat ding is niet te koop en ik zou een laptop met hogere resolutie kiezen. 1080p is niet zo lekker als je je opdracht en ontwikkelsoftware tegelijk wilt tonen. 17 Inch, 1440p lijkt mij op prettiger.

[ Voor 11% gewijzigd door WillemJanJansen op 21-01-2022 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:38

br00ky

Moderator Harde Waren
Oude topics aub gewoon in de sloot laten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.