Dag allemaal,
Ik heb hieronder de vragen in het gegeven template proberen te beantwoorden. Verder heb ik in de laatste vraag mijn lijst van onderdelen gezet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn pc is bedoeld om mee te gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000-1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een beeldscherm, muis en toetsenbord die ik van plan ben nog te bebruiken. Verder heb ik nog geen interne pc onderdelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb later in dit topic een lijst gegeven van onderdelen die ik tot nu toe heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc behuizing mag een maximale hoogte van 45cm zijn en een power knop voorop ipv bovenop.
Ga je overklokken?
Was ik nog niet van plan maar wellicht later.
Wat verwacht je van ons?
De afgelopen dagen ben ik wat bezig geweest het met uitzoeken van onderdelen voor een gaming pc van ongeveer 1000-1200 euro. Hieronder is een lijst met de onderdelen die ik heb en hierover heb ik een paar vragen waar ik zelf niet zeker over ben.
Vraag 4: Misschien een stomme vraag maar werkt mijn videokaart op een LCD beeldscherm:
Vraag 5: Mis ik nog iets triviaals?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Olivier
Ik heb hieronder de vragen in het gegeven template proberen te beantwoorden. Verder heb ik in de laatste vraag mijn lijst van onderdelen gezet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn pc is bedoeld om mee te gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000-1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een beeldscherm, muis en toetsenbord die ik van plan ben nog te bebruiken. Verder heb ik nog geen interne pc onderdelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb later in dit topic een lijst gegeven van onderdelen die ik tot nu toe heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc behuizing mag een maximale hoogte van 45cm zijn en een power knop voorop ipv bovenop.
Ga je overklokken?
Was ik nog niet van plan maar wellicht later.
Wat verwacht je van ons?
De afgelopen dagen ben ik wat bezig geweest het met uitzoeken van onderdelen voor een gaming pc van ongeveer 1000-1200 euro. Hieronder is een lijst met de onderdelen die ik heb en hierover heb ik een paar vragen waar ik zelf niet zeker over ben.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Steel Legend | € 88,05 | € 88,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 Gaming OC 8G | € 393,90 | € 393,90 |
| 1 | Behuizingen | Antec GX200 | € 35,80 | € 35,80 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock | € 31,47 | € 31,47 |
| 2 | Ventilatoren | Enermax SquA RGB (1 stuk) Zwart, 120mm | € 18,95 | € 18,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 600W | € 56,99 | € 56,99 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,61 | € 114,61 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.109,62 | ||
Vraag 4: Misschien een stomme vraag maar werkt mijn videokaart op een LCD beeldscherm:
| # | Category | Product |
| 1 | Monitoren | BenQ G2420HD Zwart |
| Bekijk collectie Importeer producten | ||
Vraag 5: Mis ik nog iets triviaals?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Olivier