Toon posts:

Waarom tweaken ??????

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom voeren jullie allemaal je computers op ??????
Geen geld om iets snellers te kopen ?
Zin om alles kapot te maken ?
Puur uit verveling ?

Jongens als je een brommer opvoert gaat ie toch ook veel sneller kapot.
Met computers is dit net zo.
Blijf er dus netjes vanaf en laat de dingen zoals ze zijn.
Ik probeer zolang mogelijk met een computer te doen als mogelijk is.

En dan casemoding !!!!!
Wat heeft dit nou weer voor een nut.
Een likje verf hier een ventilatortje daar.
Lampje in je kast, raampje erin.
Nou nou echt kicken zeg.
Spaar je dat geld liever en zet het op de bank, heb je later meer plezier van.

Zo dat moest ik ff kwijt.
:r :r :r :r :r

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Hahahaha....

wat een nuttige opmerking :) je hebt zelf blijbaar ook niets beters te doen dan hier een beetje flamen.....

LAMER!

(en ik heb zelf niks overgeklokt of gemod :))

Edit: hehehe... en dan heeft Bamboe als homepage een page over Ayrton Senna, een dode F1 coureur... nee daar wordt de wereld beter van (sorry moest ook ff flamen >:))

Verwijderd

waarom tweaken?

antwoord: omdat je pc er is.

Ja die is diep en dat om dit tijdstip.

Nieuw sub-titel:

hoeveel posts heeft dit topic voordat er een slotje op zit?

Verwijderd

ik ben in een melige bui, maar ik vind dit wel heel triest :( , mensen maken zelf wel uit wat ze met HUN geld doen :r , ik hou me eigen maar n beetje kalm nui anders heb ik daalk een ban :r
[lolmode]:D mot je klappen hebben? :P :D melig ;)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47
Jongens als je een brommer opvoert gaat ie toch ook veel sneller kapot.
Met computers is dit net zo.
De levensduur van een CPU ligt vele malen hoger dan de economische levensduur, dus waarom de levensduur niet halveren en optimaal gebruik maken van de (verborgen)capaciteiten voordat het ding niks meer waard is?
En dan casemoding !!!!!
Wat heeft dit nou weer voor een nut.
Waarom loop jij in dure kleren rond en niet in een berevelletje?

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

"Omdat het kan" is denk ik het enige goede antwoord. Sommige mensen vinden het geweldig (daarvan hangen er hier hordes rond) en andere mensen (zoals jij) zien er het nut niet van in.

Zelfde als bij brommers opvoeren.

Niet over nadenken. Gewoon voor lief nemen.

Verwijderd

lol, ok.. waarom tweaken? omdat het leuk is en er kan niets kapot gaan... althans als je voorzichtig bent en je kop er bij houd.. en een paar honderd mhz is altijd mooi meegenomen of nie dan :?

over casemodding is het zelfde te zeggen... het is gewoon leuk.... en je hebt iets unieks inplaats een mat witte case die elke gemiddelde nederlander heeft

das mijn mening

• Romio
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 20:10
Misschien doen we dit omdat we het leuk vinden. Of voor de kick. De meeste tweakers doen het omdat ze zat zijn van de standaard dingen, kijken hoe snel we de dingen kunnen laten lopen. En wat betreft casemods, het ziet er kewl uit. Een stuk beter dan die saaie grijze kast dien bijna iedereen heeft. Waarom draagt iedereen een andere outfit, omdat ze niet tot de standaard willen behoren.

Mijn speelgoed

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op zondag 05 augustus 2001 01:23 schreef Cpt.Morgan het volgende:
Hahahaha....

wat een nuttige opmerking :) je hebt zelf blijbaar ook niets beters te doen dan hier een beetje flamen.....

LAMER!

(en ik heb zelf niks overgeklokt of gemod :))

Edit: hehehe... en dan heeft Bamboe als homepage een page over Ayrton Senna, een dode F1 coureur... nee daar wordt de wereld beter van (sorry moest ook ff flamen >:))
ennuh niet fucken met senna he :) F1 is heilig bij mij :P tweaken en case modden trouwens ook dus >:)

• Xtuv
  • Laatst online: 14:40
eigenlijk ben je geen reply waard, maar 1 grote dikke vette flame :r :r :r :r :(

MIETJE

Ik weet 't al, jij bent 'r zo 1 die een Pentium 3 1Ghz koopt voor 800 gulden.
Nou, doe mij maar een Duron 700@1050Mhz hoor, voor fl 79 en dan trek ik je P3tje er makkelijk uit.

Mischien gaat jou P3 40 jaar mee, en mijn Duron 6 jaar, maar na 4 jaar is de huidige PC niets dan overlast schroot etc.

Maarja, ff het einde van deze vriendelijk reply verpesten

bannen die hap :r :r enz. nix beters te doen zeker? |:( ga jij nou maar lekker sparen kun je naar de hoeren ipv een leuke hobby hebben.

• seppie
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Kijk, dat jij nu misschien nog met die "goede oude celeron 266" zit die je nooit hebt durven overclocken en daarom het zolang heeft uitgehouden betekend nog niet dat je dus iedereen die wel slim genoeg is om een zo goedkoop mogelijke processor te kopen die zo hoog mogelijk geclockt kan worden mag bekritiseren, mietje dat je bent,je hoort hier niet!

Dat andere mensen nou hun geld goed willen gebruiken, en graag waar voor hun geld willen hebben,wat weet jij daar nou over?
Ik ken genoeg mensen die getweaked hebben, en reken ermaar op dat die procs het lang gedaan hebben!!!
maar "lang" is voor processors relatief, want je kan simpelweg niet langer dan 5 jaar een processor hebben, omdat hij dan _te verouderd is..
Wij tweakers volgen de markt, en zijn economisch en besteden ons geld op een goede manier...

Denk daar maar eens over na..

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Topicstarter
Jaja ik dacht het al.
Aan jullie profile's te zien zijn jullie in de leeftijd van het brommertjes opvoeren, dus dat is het tum.
Doe maar lekker tweaken en koop de nieuwste spullen, spekken jullie de kas van de fabrikanten ook nog eens lekker vet.
Want die lachen zich helemaal rot met jullie tweakers.

Verwijderd

Topicstarter
De beste vind ik nog die gast die zijn "blowhole" te groot heeft geboord en nu zijn kast kan weggooien.
En weer kassa voor de fabriekant.

• P5ycho
aangezien jij niet eens je leeftijd in je profile hebt staan...

en fabrikant is zonder e man, sjeez.

als je je ergert aan schotse kledij ga je toch ook niet naar schotland verhuizen, wat doe jij hier op dit forum, ga naar het Fok!Forum ofzo...

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik mag aannemen dat je behang hebt in je kamer, en dat je beleg op je brood doet?
waarom al DIE extra dingen wel doen. een kamer zonder behang functioneerd ook goed en brood zonder beleg is ook voedzaam!

EN DAT is met pc's nu ook, tweaken en modden hoeft niet, maar het maakt het leuker en lekkerder.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

:r

en dat is niet voor de topic starter, want daar ben ik het helemaal mee eens, geldverspillers, stort het dan maar op mijn rekening ofzo, maakt uiteindelijk toch niet uit of je het naar mij brengt OF de prullenbak OF de fabrikanten |:(

O ja laat het even weten als je mijn rek. nr. wilt hebben B-)

edit:
Dit zat me eigenlijk ook nog wel even dwars: Dit is zeker een test voor de modjes ofzo, kijken hoe snel ze een topic op slot doen na al het gezeur van afgelopen dagen/weken :r

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

Alles met mate he...
ne 50cc die 50km/u rijdt...
daar gaat ie pas kapot van...
een 50cc loopt normaal zonder begrensing 70 à 80...dit is echt wel veeeeeeeel gezonder voor die machientjes.. Anders rij je hem gewoon vast door de prut...

Misschien nie 100% hetzelfde als bij een pc...
maar zolang je niet overdrijft...
Kijk nu... Ik kocht vorig jaar een Athlon 650.. Kom verleden week te weten dat het eigenlijk een 800 is... (core)
Waarom hem dan niet op zn "normale" snelheid laten lopen van 800 ???

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

• P5ycho
waarom een auto kopen als je ook op de fiets kunt? waarom nikes kopen als je ook scapino schoenen kunt kopen? of op de blote voeten?

LUXE heet het.
(en Ego, voor de extreme tweakers :)}

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zondag 05 augustus 2001 01:20 schreef Bamboe het volgende:
*knip*
*knip*
Dus jij werkt nu ook nog op een 386 van 10 jaar oud? Kom nou zeg...
Zoals anderen al gezegd hebben, ook overgeklokt is de fysieke levensduur van een processor veel langer dan de economische levensduur. Wat kan mij het schelen als mijn processor het over 7 jaar niet meer doet? Ik gebruik hem dan toch niet meer. |:(

En dan nog: waarom kom je op Gathering of [i]Tweakers[/i] als je niet van tweaken houdt??? :? :? :?
Jij bent volgens mij zo'n ventje die niks leuk vindt en daarom de hobby's van anderen maar af gaat kraken... :r :r :r ik mag toch wel zelf weten wat ik met mijn computer doe?
Mensen die een P3-1GHz kopen en dan alleen Word en internet er op draaien, dat is geldverkl*ting...

Ga jij hier maar naartoe... daar zijn allemaal andere gewone, leuke mensen met gewone, leuke hobby's...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• gcb
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Wat is je probleem? (Gewoon serieuze vraag, wil graag serieus antwoord)

Ik bedoel, ik vind heel veel dingen heel erg triest. Bijv. mensen die ieder jaar een nieuw bankstel kopen. Patsen met geld. Houd toch asjeblieft op.

Maar loop ik dat aan iedereen te melden die het doet? Neu.. ik houd me bek. Gewoon niet reageren kerel.

Waarom tweaken? :)

Het is grappig om een product te kopen en het dan iets laten doen waar het eigenlijk niet (helemaal) voor gemaakt is. En zo geld besparen. Het gaat niet zo zeer om het geld dat je uitspaart, maar om de 'sport'. Proberen met zo min mogelijk geld zoveel mogelijk snelheid te krijgen. Als men puur voor de snelheid zou gaan, regelt men wat tijd bij SARA of die cluster bij Shell.

Het gaat gewoon om de lol.

• Xtuv
Op zondag 05 augustus 2001 01:43 schreef Bamboe het volgende:
Jaja ik dacht het al.
Aan jullie profile's te zien zijn jullie in de leeftijd van het brommertjes opvoeren, dus dat is het tum.
Doe maar lekker tweaken en koop de nieuwste spullen, spekken jullie de kas van de fabrikanten ook nog eens lekker vet.
Want die lachen zich helemaal rot met jullie tweakers.
Zo, jij bent slim ja |:( |:(
Ja die jeugd van tegenwoordig... nou kom op zeg, ik zou jou leeftijd wel eens willen weten opa :(

Zo'n bullshit, ik haat brommers en sjonnie figuren dus kom daar niet mee aan ja.
En IK LACH JE UIT! om:

"Doe maar lekker tweaken en koop de nieuwste spullen, spekken jullie de kas van de fabrikanten ook nog eens lekker vet.
Want die lachen zich helemaal rot met jullie tweakers."

Ja van de tweakers moeten fabrikanten als AMD, Intel, Asus ETC het hebben? |:( |:(
Sure! van al hun klanten is d'r mischien een halve procent wat aan tweaken doet, dus wat kan hun dat nou schelen :?
Ziekelijk gewoon :r

Verwijderd

Ja van de tweakers moeten fabrikanten als AMD, Intel, Asus ETC het hebben? |:( |:(
Sure! van al hun klanten is d'r mischien een halve procent wat aan tweaken doet, dus wat kan hun dat nou schelen :?
Ziekelijk gewoon :r
waar heb jij die cijfers vandaan :9~

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

De een verft zijn tuinhek, en ik smeer die pot met Hammerite liever op mijn miditower. >:)

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

.
Op zondag 05 augustus 2001 01:20 schreef Bamboe het volgende:
Waarom voeren jullie allemaal je computers op ??????

woppa, en zelf meteen een goed antwoord geven. economische levensduur van een processor is verwaarloosbaar lang (ken nog werkende xt's). maar de practische levensduur is veel korter (ken niemand meer die echt met een xt werkt) aangezien ze op een gegeven moment niet meer krachtig genoeg zijn voor je eisen

dus heb je een celeron 300 en je wil divx kijken moet je of een niewe pc kopen of er een celeron 450 van maken :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Demo

Demo

*DUBBELPOST*

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• Demo

Demo

Op zondag 05 augustus 2001 01:45 schreef Bamboe het volgende:
De beste vind ik nog die gast die zijn "blowhole" te groot heeft geboord en nu zijn kast kan weggooien.
En weer kassa voor de fabriekant.
Tja... daar laat ik mij ook niet over uit... okee dan: "Meten is weten, vergeten is zweten" (stond in mijn techniek-boek van de brugklas = 6 jaar geleden :P )
Op zondag 05 augustus 2001 01:43 schreef Bamboe het volgende:
Jaja ik dacht het al.
Ja en hoe oud ben jij dan? 12 zeker? Als je ouder was geweest dan had je ons overklokkers gewoon in onze waarde gelaten en je smoel gehouden? Aan jouw profile te zien ben je te schijterig om je leeftijd te vertellen |:(

• Xtuv
Op zondag 05 augustus 2001 01:58 schreef xmvl33 het volgende:

[..]

:D
lol, nee die cijfers is maar een ruwe gok :) alleen kan ik je met 100% zekerheid vertellen dat als er geen tweakers bestonden uberhaupt deze fabrikanten abusoluut geen merbaar verschil zouden hebben in de omzet.

• seppie
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Geachte Bamboe, of [b]Roger te Wierike[/b] zoals je heet.

Wat probeer je nou te bereiken?
Je vindt jezelf heel wat hé!

Nou,ga toch lekker terug naar je Formule 1 wereldje!!

Jongens, onze Roger heeft een eigen site, heel mooi gemaakt met FRONTPAGE!!!!

hahahah, SUKKEL!!
Kan je geen HTML??!!
hahahahahah,ga maar lekker verder bouwen met frontpage, en val ons niet lastig,heel tweakers.net bestaat uit slimmerds die hun geld goed besteden, en frontpage verafschuwen,dus wat doe je hier nog??

Krijgt deze site een doxa award?!
Opgebouwd met frontpage!!
wat vinden jullie?
kijk eens wat onze Roger kan :
http://members.home.nl/r.wierike/welkom.htm

Don't You stare there, Operate!

• Demo

Demo

Op zondag 05 augustus 2001 02:02 schreef seppie het volgende:
Geachte Bamboe, of [b]Roger te Wierike[/b] zoals je heet.

Wat probeer je nou te bereiken?
Je vindt jezelf heel wat hé!

Nou,ga toch lekker terug naar je Formule 1 wereldje!!

Jongens, onze Roger heeft een eigen site, heel mooi gemaakt met FRONTPAGE!!!!

hahahah, SUKKEL!!
Kan je geen HTML??!!
hahahahahah,ga maar lekker verder bouwen met frontpage, en val ons niet lastig,heel tweakers.net bestaat uit slimmerds die hun geld goed besteden, en frontpage verafschuwen,dus wat doe je hier nog??

Krijgt deze site een doxa award?!
Opgebouwd met frontpage!!
wat vinden jullie?
kijk eens wat onze Roger kan :
http://members.home.nl/r.wierike/welkom.htm
Hee ff rustig! Hij kan ook lettertjes met kleurverloop maken in PSP/Fotosoep! ;)

EDIT: Ik ben er nu zeker van dat hij 12 is... check het lettertype van zijn site...
(ja inderdaad, het is Comic Sans MS :r )

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 augustus 2001 01:58 schreef xmvl33 het volgende:

[..]

Ja precies, onderbouw die cijfers eens.

Verwijderd

Ga slapen |:( :( :'( :Z

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 02:01 schreef Xtuv het volgende:

[..]

:D
lol, nee die cijfers is maar een ruwe gok :) alleen kan ik je met 100% zekerheid vertellen dat als er geen tweakers bestonden uberhaupt deze fabrikanten abusoluut geen merbaar verschil zouden hebben in de omzet.
Kijk dit is nou zowat de eerste post (in dit topic dan ;) )waar geen flame in zit, hier wordt tenminste iets uitgelegd zonder elkaar de grond in te slaan :)

maar goed eigenlijk was deze post ook nergens voor nodig :( van mij mag deze topic wel op slot, ik zal het ff vragen in SU :+

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

komt lekker over van zo'n figuur met 13 posts en z'n cd rom niet openkrijgt onder linux!!!!!!!! :r
wat een kwallebak zeg volgens mij plas en schijt je zelf nog je luier vol met je kinderlijke gezever, fabriekant?!?!? dat woord ken ik iig niet hoor! Kwezel! :r en ja ik ben stukken ouder dan opvoerleeftijd!

Oh ja joh!!!

• gcb

gcb

Op zondag 05 augustus 2001 02:05 schreef Bamboe het volgende:

[..]

Ja precies, onderbouw jouw mening eens wat beter.

Tweaken, waarom niet?
Case-modden, ok, je kan het lelijk/onzin vinden, maar goed, niet alle kunst is mooi. Waarom niet?

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Hobby. Net als die koeien...

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Xtuv
Op zondag 05 augustus 2001 02:05 schreef Bamboe het volgende:

[..]

ja precies, leef ff lezen, een paar posts naar boven staat mijn onderbouwing. |:(

Ik wil nog ff een paar dingen zeggen hoor:

-Je weet half niet hoe een grote eikel ik je vind

-Waarom probeer je jezelf te verdedigen tegen een zeer grote meederderheid terwijl je onderhand zelf wel kunt weten dat je zwaar ongelijk hebt

-Hoe oud ben je nou echt?

-Wat is er mis met hobby's? ik ga lekker een topic openen "WAAROM MET LEGO SPELEN???" "WAAROM PUZZELEN????" respecteer andermans hobby's, wie is er nou 't brommer opvoerende leeftijd tiepe? :r

damn triest geval zeg

Verwijderd

Topicstarter
Nou mijn leeftijd is inmiddels veel hoger dan velen van jullie hier.

• gcb

gcb

hehe... gelezen in: [topic=195173]

Bamboe

Door Bamboe - dinsdag 31 juli 2001 13:16

--------------------------------------------------------------------------------
Ik ga het vanavond proberen dan maar.
Ik ben al een 50+ en zal de hulp van jullie jongeren misschien wel nodig hebben.
In ieder geval alvast bedankt voor jullie eventuele hulp.

kerel, niet zeiken. Van iemand van 50+ verwacht ik iets meer niveau.

edit: nu ik lees wat hier boven staat: liegbeest!

Verwijderd

Ergens in een ander topic schreef Bamboe het volgende:
Door Bamboe - zaterdag 04 augustus 2001 20:14

--------------------------------------------
Ik heb mijn systeem samengesteld.
Pentium 4 1,8Ghz
256 MB RD-Ram
64MB geforce 2 MX
Philips 19 Inch 107-E monitor
16X DVD
12X8X32 Cd rewriter
Philips subwoofer setje
Moederbord is een Asus (weet type nog niet)
60GB harde schijf (weet merk nog niet)
Microsoft muis en toetsenbord
3 com netwerkkaart.
Canon S 600 printer
Canon N-1220 Usb Scanner
Tja als je geld heb voor zulke systeempjes, zoals je in een ander topic schreef, dan hoef je amper te twieken.

Maarja, tweaken is gewoon leuk, net zo leuk als een brommer opvoeren :)

*waarom? omdat het leuk is om iets zo te veranderen dat het dingen kan doen waar het niet voor gemaakt is.

*Nuttig? Jah.. Ik bedoel, ff flink overklokken hoeft nog geneens duur te zijn, en je haalt er flinke snelheden mee etc.

*kasten verven? enzo.. Jah.. je hebt in je huis toch ook een verfje, behangetje, schilderijtje, lampje etc aan de muur hangen?

en aangezien de meeste tweakers ongeveer achter hun pc wonen.... :)

*Ramen? eeeh tja.. laten we maar zeggen dat schoonheid niet alleen aan de buitenkant zit, maar ook aan de binnenkant..
en om die binnenkant te zien hebbje ramen nodig :)

*Lampjes? Zie vorige punt.

*Ventilators? Logisch als je je pc overklokt wordt de boel warm, en die warmte moet ff ergens heen, want als je het in je kast laat wordt de bende nog heter enzo.. dus.. (dit scheelt weer stookkosten in het vertrek waar je je computer in hebt staan, en zo helpen we ook nog mee aan een beter milieu (naja.. :+)

*Systeem zo laten?? Neej, ik bdoel, als het toch sneller kan, en als je er genoeg verstand van hebt dan sloop je helemaal niets in je pc. Dit is dus alleen weggelegd voor de wat ervaren gebruiker.

Waarschijnlijk zit daar misschien het punt.
misschien ben je wel een ervaren pc gebruiker, maar dan meer gericht op de software in de pc, en minder op de hardware.
Daarom boeit het je misschien ook niet veel.

De mensen die meer gericht zijn op de hardware (of op allebei) die zullen eerder het nut inzien van casemodden en overklokken.

En daarom is er dus dit meningsverschil.

De meeste overklokkers en case modders reageren ook zo fel omdat ze het toch een beetje vreemd vinden dat jij niet inziet waarom het nodig is, en waarom jij hier dit topic start.

Maar ik ben er maar vanuit gegaan dat je bedoelingen niet verkeerd zijn, en dat je er niet op uit bent om een grote flamewar te starten.

Ik zou het wel leuk vinden als je nog ff reageerd, en tegenargumenten geeft enzo,
want dit zijn opzich best leuke (soms ook eindeloze discussies)
Helaas reageren de mensen die dit sooort topics starten na de start van het topic helemaal niet meer, en houd de discussie gelijk op. Dus gewoon ff reageren, dat houdt het leuk :)

Groeten Hioxz

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

fv

-------------------> hiero

Maar een antwoord: :r

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Verwijderd

hehehe *D

• P5ycho
laat ons ff in onze waarde ok, dan doen we dat ook met jou (trust me :))

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Waarom ik overclock en casemod? omdat ik het leuk vind om te doen.

waarom zou ik genoegen met zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/hheida/casemod/mini/case.jpg

als ik er ook zoiets van kan maken:
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/hheida/casemod/mini/22.jpg

In deze kast zit een Celeron 566 op 850 Mhz. Ja, die is dus overklokt. Omdat hij overklokt even stabiel is als op zijn eigen snelheid. En als je dacht dat ik geen geld heb voor een snellere, FOUT! heb ook nog een Thunderbird 1200 (Dat is dus een AMD Athlon, want thunderbird zal jou ook wel niets zeggen) met 512 mb ram, en 2x 20 GB, Geforce 2 GTS video, en een Iiyama 19". en als je dacht dat ik daarmee alles gehad had, ik heb hier ook nog een Dual Celeron server staan (ook overklokt) en een laptop!

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Demo

Demo

Ja, hoe oud ben je nou eigenlijk???
Tell the truth and nothing but the truth please?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Einde flametopic. Bamboe: think before you act. Dit wordt je niet in dank afgenomen.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.