Ergens in een ander topic schreef Bamboe het volgende:
Door Bamboe - zaterdag 04 augustus 2001 20:14
--------------------------------------------
Ik heb mijn systeem samengesteld.
Pentium 4 1,8Ghz
256 MB RD-Ram
64MB geforce 2 MX
Philips 19 Inch 107-E monitor
16X DVD
12X8X32 Cd rewriter
Philips subwoofer setje
Moederbord is een Asus (weet type nog niet)
60GB harde schijf (weet merk nog niet)
Microsoft muis en toetsenbord
3 com netwerkkaart.
Canon S 600 printer
Canon N-1220 Usb Scanner
Tja als je geld heb voor zulke systeempjes, zoals je in een ander topic schreef, dan hoef je amper te twieken.
Maarja, tweaken is gewoon leuk, net zo leuk als een brommer opvoeren
*waarom? omdat het leuk is om iets zo te veranderen dat het dingen kan doen waar het niet voor gemaakt is.
*Nuttig? Jah.. Ik bedoel, ff flink overklokken hoeft nog geneens duur te zijn, en je haalt er flinke snelheden mee etc.
*kasten verven? enzo.. Jah.. je hebt in je huis toch ook een verfje, behangetje, schilderijtje, lampje etc aan de muur hangen?
en aangezien de meeste tweakers ongeveer achter hun pc wonen....
*Ramen? eeeh tja.. laten we maar zeggen dat schoonheid niet alleen aan de buitenkant zit, maar ook aan de binnenkant..
en om die binnenkant te zien hebbje ramen nodig
*Lampjes? Zie vorige punt.
*Ventilators? Logisch als je je pc overklokt wordt de boel warm, en die warmte moet ff ergens heen, want als je het in je kast laat wordt de bende nog heter enzo.. dus.. (dit scheelt weer stookkosten in het vertrek waar je je computer in hebt staan, en zo helpen we ook nog mee aan een beter milieu (naja..

)
*Systeem zo laten?? Neej, ik bdoel, als het toch sneller kan, en als je er genoeg verstand van hebt dan sloop je helemaal niets in je pc. Dit is dus alleen weggelegd voor de wat ervaren gebruiker.
Waarschijnlijk zit daar misschien het punt.
misschien ben je wel een ervaren pc gebruiker, maar dan meer gericht op de software in de pc, en minder op de hardware.
Daarom boeit het je misschien ook niet veel.
De mensen die meer gericht zijn op de hardware (of op allebei) die zullen eerder het nut inzien van casemodden en overklokken.
En daarom is er dus dit meningsverschil.
De meeste overklokkers en case modders reageren ook zo fel omdat ze het toch een beetje vreemd vinden dat jij niet inziet waarom het nodig is, en waarom jij hier dit topic start.
Maar ik ben er maar vanuit gegaan dat je bedoelingen niet verkeerd zijn, en dat je er niet op uit bent om een grote flamewar te starten.
Ik zou het wel leuk vinden als je nog ff reageerd, en tegenargumenten geeft enzo,
want dit zijn opzich best leuke (soms ook eindeloze discussies)
Helaas reageren de mensen die dit sooort topics starten na de start van het topic helemaal niet meer, en houd de discussie gelijk op. Dus gewoon ff reageren, dat houdt het leuk
Groeten Hioxz