Hallo allemaal,
Na een eerdere topic over upgraden heb ik besloten om voor een nieuwe pc te gaan.
Ik ben echt een leek, al leer ik nu steeds meer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het gebruiken om te gamen en wat videobewerkingen. Spellen die ik speel of zou willen spelen zijn: Witcher 3, Overwatch en ander RPG games. Liefst op high. Ultra is niet echt belangrijk. Ook toekomstige rpg of schietgames zou ik willen kunnen gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief assemblage en alles, zoek een pc vanaf 800 tot om en nabij de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een 120GB KINGSTON SV300S37A120G (SATA-2 (SSD)) van mijn oude pc. Evt voor het besturingssyteem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete pc. Dus in elk geval een kast, moederbord, processor, video kaart, werkgeheugen etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, naar mijn idee aardig stille videokaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe minder geluid hoe beter. Ik ben nu het geluid van een msi r9 270x gewend.
Een strakke kast is voor mij belangrijk. Mid tower.
Denk hierbij aan een silencio s600, al lees ik dat de toevoer van lucht een probleem zal vormen.
Qua uiterlijk heb ik een voorkeur voor dit soort strakke kasten geen doorkijkglas of plastic aan de zijkant. https://www.coolermaster..../mid-tower/silencio-s600/
https://www.bequiet.com/en/case/921
Ga je overklokken?
Nee nooit gedaan en dat verwacht ik ook niet te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoe goedkoper hoe beter (vandaar de ruime marge van het budget). Maar ben niet bang om wat uit te geven.
Nieuwe bijgewerkte lijst 2.0:
Alvast bedankt!
Na een eerdere topic over upgraden heb ik besloten om voor een nieuwe pc te gaan.
Ik ben echt een leek, al leer ik nu steeds meer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het gebruiken om te gamen en wat videobewerkingen. Spellen die ik speel of zou willen spelen zijn: Witcher 3, Overwatch en ander RPG games. Liefst op high. Ultra is niet echt belangrijk. Ook toekomstige rpg of schietgames zou ik willen kunnen gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief assemblage en alles, zoek een pc vanaf 800 tot om en nabij de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een 120GB KINGSTON SV300S37A120G (SATA-2 (SSD)) van mijn oude pc. Evt voor het besturingssyteem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete pc. Dus in elk geval een kast, moederbord, processor, video kaart, werkgeheugen etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, naar mijn idee aardig stille videokaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe minder geluid hoe beter. Ik ben nu het geluid van een msi r9 270x gewend.
Een strakke kast is voor mij belangrijk. Mid tower.
Denk hierbij aan een silencio s600, al lees ik dat de toevoer van lucht een probleem zal vormen.
Qua uiterlijk heb ik een voorkeur voor dit soort strakke kasten geen doorkijkglas of plastic aan de zijkant. https://www.coolermaster..../mid-tower/silencio-s600/
https://www.bequiet.com/en/case/921
Ga je overklokken?
Nee nooit gedaan en dat verwacht ik ook niet te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoe goedkoper hoe beter (vandaar de ruime marge van het budget). Maar ben niet bang om wat uit te geven.
Nieuwe bijgewerkte lijst 2.0:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 99,04 | € 99,04 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5600 XT GAMING X | € 336,- | € 336,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define C | € 79,58 | € 79,58 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 29,80 | € 29,80 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 90,75 | € 90,75 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 550W | € 98,05 | € 98,05 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 115,85 | € 115,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.101,97 | ||
Alvast bedankt!
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2020 20:47 ]