Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een headset voor de PS4.
Reden: Ik speel nu op een oud tv scherm, leuk voor even, maar met oog op de quarantaine maatregelen ga ik een curved game monitor van Samsung of MSI aanschaffen. Helaas hebben deze geen ingebouwde speakers, vandaar dat ik een headset wil gaan aanschaffen.
Budget: Tussen de 40 en 100 euro.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Een vriend van mij raadt de Logitech G332 aan. Daar is inmiddels ook een nieuwe van: G432.
Van beide heb ik veel reviews en video's bekeken, maar er zijn erg veel verschillende meningen te vinden. De een vind 'm enorm slecht, en de ander fantastisch.
Door deze verschillende meningen kan ik geen keuze voor mijzelf maken.
Wellicht dat een van jullie mij verder kan helpen.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik ben op zoek naar een headset voor de PS4.
Reden: Ik speel nu op een oud tv scherm, leuk voor even, maar met oog op de quarantaine maatregelen ga ik een curved game monitor van Samsung of MSI aanschaffen. Helaas hebben deze geen ingebouwde speakers, vandaar dat ik een headset wil gaan aanschaffen.
Budget: Tussen de 40 en 100 euro.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Een vriend van mij raadt de Logitech G332 aan. Daar is inmiddels ook een nieuwe van: G432.
Van beide heb ik veel reviews en video's bekeken, maar er zijn erg veel verschillende meningen te vinden. De een vind 'm enorm slecht, en de ander fantastisch.
Door deze verschillende meningen kan ik geen keuze voor mijzelf maken.
Wellicht dat een van jullie mij verder kan helpen.
Alvast bedankt voor het meedenken!