Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Timmy269
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 28-09 07:56
Mijn zoon zou graag een JBL 750btnc willen krijgen om zijn huidige headset te vervangen op de ps4 pro. Hij speel t voornamelijk Fortnite en praat dan zo met zijn vrienden.

De Jbl heeft een ingebouwde microfoon maar ik weet niet of dat dit evengoed zou werken met als zijn huidige headset op de ps4pro.

Misschien iemand met ervaring?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Als je er niet bij zet welke headset hij nu heeft kunnen wij daar moeilijk een oordeel over geven.

De headset die hij wilt is geen gamingsheadset dus voor dat bedrag zijn er sowieso betere opties.

• Timmy269
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 28-09 07:56
nu heeft hij den deze bigben PS4 Official Stereo Gaming Headset V3.

Wat is het verschil tussen een gaming headset en deze?

[Voor 30% gewijzigd door Timmy269 op 31-03-2020 14:31]

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Timmy269 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:30:
nu heeft hij den deze bigben PS4 Official Stereo Gaming Headset V3.

Wat is het verschil tussen een gaming headset en deze?
Om even een voorbeeld te geven, zelf heb ik ook JBL speakers omdat ik voornamelijk van muziek hou waar veel bass in zit en JBL er bekend om staat dat ze veel bass leveren.

Dat is natuurlijk leuk voor muziek, maar dat is niet iets wat je persee wilt als je aan het gamen bent dan zijn andere dingen zoals ''helder'' geluid en een goede mic een stuk belangrijker.

Maarja geen idee hoe oud je zoon is, bijna alles gaat sowieso een verbetering zijn ten opzichte van wat hij nu heeft.

Als ik er èèn zou moeten adviseren met een budget van 100 euro dan is dat deze.
Zie wel dat deze momenteel slecht leverbaar is, maar het is slechts een voorbeeld.

pricewatch: Logitech G PRO X Gaming Headset

En nog èèn die wel goed leverbaar is.

pricewatch: HyperX Cloud II Red

[Voor 12% gewijzigd door Ambition88 op 31-03-2020 14:45]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True