Toon posts:

iemand zei "welkom", maar toch ff vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net geregistreerd op dit forum na al een tijdje lurken.

Ten eerste wil ik toch ff zeggen dat het best een tof forum is, ik hoop hier veel tijd te verspillen.

Die HK? Ik kan daar in als ik 150 postingen heb. Als ik nu dus een leuk topic op zo'n techforum heb met daarin 30 replies en een stelletje mafkezen geven 'm een duwtje zodat hij uiteindelijk ook in de HK land, dan ben ik zeker die 30 techpostingen kwijt?

Of maak ik nu een denkfout?

Verwijderd

nee dat klopt als een bus, maar dat zal zelden voorkomen

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Misschien, maar zodra je een topic opent dat zowiezo op het randje zit en na 50 replies het topic over de rand gaat, dan ben je inderdaad gewoon de lul.

Misschien is een slotje op zo'n soort topic dan een fairer keus ipv een move zodat je weer bij scratch begint.

* Delerium meende dat hij wel alle opties had nagelopen :?

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 01:19 schreef ecteinascidin het volgende:

Misschien is een slotje op zo'n soort topic dan een fairer keus ipv een move zodat je weer bij scratch begint.

/me meende dat hij wel alle opties had nagelopen :?
posts in gesloten topics blijven toch gewoon meegeteld worden :?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

30 posts in HA -> move HK : result : 0 posts in HA

30 posts in HA -> slotje : result : 30 posts in HA ...

Verwijderd

Hoe kan ik het aantal posts dat ik gedaan heb achterhalen?

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 01:36 schreef ecteinascidin het volgende:
30 posts in HA -> move HK : result : 0 posts in HA

30 posts in HA -> slotje : result : 30 posts in HA ...
Op zondag 05 augustus 2001 01:19 schreef ecteinascidin het volgende:
t zal wel aan t tijdstip liggen, maar ik vond die zin een beetje raar :)

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 01:44 schreef Douwe het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/31533

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 05 augustus 2001 01:44 schreef Douwe het volgende:
In jouw geval kan je ze gewoon nog tellen, door proberen ze te herinneren :P

Je aantal posts zie je in je profile. Lees verder voor de grap de faq van dit forum en de LA-faq, voordat je met vragen over techposts en weet ik veel wat allemaal komt. :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:22

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

en hoe kan je zien hoeveel tech posts je hebt???? daart ben ik wel benieuwd naar namelijk... ik heb de laatste paar maanden geprobeerd goeie techposts te plaatsen her en der, maar ik weet nu nog steeds niet hoeveel tech posts heb. kheb in totaal iets van 175 posts, maar hoeveel daar van zijn tech posts???

We've got that ring of confidence

Verwijderd

Daar doen we geen uitspraken over.
Post rustig door en op een gegeven moment komt die HK vanzelf :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik voel in deze thread veel vragen die hier beantwoord worden:

[topic=192344]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

maak je geen zorgen: slechts 1x heb ik een topic uit p&w ([/14] naar de HK gestuurd (dat ook direct een vroege dood is gestorven), ook andere modjes sturen dergelijke topics zelden door: alleen als het ECHT off-topic gaat maar dan had je dat waarschijnlijk al eerder door...

verder: 150 is een richtlijn. Als je je nu al zorgen maakt of je wel "op tijd" de HK in mag vraag ik me af of je wel voor de juiste reden naar got komt?

iig heel veel plezier alhier (en 't rijmt ook nog ;) )

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Die HK/SG hebben niets met techniek te maken, waarom moet je dan in godsnaam wel 150 tech posts doen?

Ik heb van het weekend een niet technische post gedaan in de Algemene Software groep. Het bericht was bedoeld voor Software Engineers. Vervolgens wordt het gemoved naar de SG geloof ik. Dat is heel mooi maar daar mag ik weer niet in :(

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 12:49 schreef DeadLock het volgende:
Die HK/SG hebben niets met techniek te maken, waarom moet je dan in godsnaam wel 150 tech posts doen?
Lees nou die FAQ eens... :z

Verwijderd

Topicstarter
mmm, txs voor de replies allemaal :-)

maar de vraag was zoiets als:" ik post bv 30 keer in een topic als [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178156""]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178156"[/url] en heb dan 30 techpostst.

Als dat topic op den duur naar HK wordt verplaatst, dan zijn volgens mij 30 'tech' postingen verdwenen.

Als ik bijvoorbeeld alle techfora naar de HK kon verplaatsen zou toch niemand meer in de HK kunnen komen?

Vraag me eigenlijk af wat ik me bij een HK moet voorstellen? Staat er een televisie aan? Krijgen GoTters voordeel op koffie?

• El Jefe
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 13:38 schreef Mikado het volgende:
Vraag me eigenlijk af wat ik me bij een HK moet voorstellen? Staat er een televisie aan? Krijgen GoTters voordeel op koffie?
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/koene/hk.png

Oftwel: Je mist er niks aan :D ;)

Verwijderd

Je mist er waarschijnlijk niets aan tenzij de thread die je begonnen bent, verplaatst wordt naar de SG. Dat is niet echt handig natuurlijk.

Verder vindt ik het een beetje een elitair gedoe. Laat iedereen toch direct daar in los. Scheelt waarschijnlijk ook weer veel niet-technische topics in de tech-groups.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:13

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op maandag 06 augustus 2001 15:56 schreef DeadLock het volgende:
Je mist er waarschijnlijk niets aan tenzij de thread die je begonnen bent, verplaatst wordt naar de SG. Dat is niet echt handig natuurlijk.
moah.. als er geen HK was, ging ie op slot, dan heb je er net zo weinig aan... behalve dat je hem nog kunt nalezen...
en verschil 2 is dat wij nog ff aan de topicstarter zijn vraag gaan beantwoorden, terwijl ie het zelf niet meer kan volgen in sommige gevallen :D

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
wat is trouwens een techpost en wat niet en waarom kun je die dingen kwijtraken???

vraag het me af omdat ik als ik zie dat ik 150 techposts moet hebben ook graag wil weten hoeeel ik er al heb,
ik post voornamelijk in hardware gerelateerde topics...

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 21:34 schreef MR_WAZOO het volgende:
wat is trouwens een techpost en wat niet en waarom kun je die dingen kwijtraken???
[...]
[topic=192344]

Nu heb ik het genoeg keren opgedreund.
Staat allemaal in die mooie FAQ.

• NightOwlNL
ok sluit deze dan lijkt me ;)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11 10:08

Frenkpie

"Crocs Rule !"

nou als je 30 posts op 1 topic doet ben je gebanned

en je moet naast die 150 posts ook nog es 60 dagen geregistreerd zijn

• NightOwlNL
hmm 30 posts op 1 topic, gelden hier nog normen voor of is het zoals bij ultimate tweakercase bijvoorbeeld of een willekeurig ander draadje ook verboden 30 keer iets te zeggen??

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op maandag 06 augustus 2001 13:45 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

[afbeelding]

Oftwel: Je mist er niks aan :D ;)
je mist niks? nou mijn topic is ander hartstikke boeiend hoor :P
Maar idd, de nadruk van dit forum ligt idd bij het technische gedeelte en niet bij HK.
:P (zo dat was wijs he!)

39

Pagina: 1