Ik zoek een?
Ik wil graag mijn Game systeem upgraden. Nu ben ik best tevreden, maar recentelijk irriteer ik me meer en meer aan het gebrek aan ruimte op mijn scherm. Nu upgrade ik niet vaak, maar als ik het doe dan doe ik het voor enkele jaren. Hierdoor denk ik nu aan een tweetal schermen en een GPU upgrade. Hoofddoel is meerdere dingen op 1 scherm kunnen doen, zoals Windowed gamen + bijv Twitch oid open, maar ook bij mijn werk een conferentie call kunnen doen met extra documenten etc ernaast open. Eigenlijk de use case waar je vroeger meerdere schermen voor kocht. Nu hoef ik niet vandaag al gelijk om, maar ik ga ook geen maanden wachten.
Wat is je budget?
Ik ga er stiekem vanuit dat ik tussen de 1500-2000 uitkom met scherm en GPU, met name omdat ik toekomst vast(er) wil zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk niet zozeer, maar ik ben zelf wel aan gaan zoeken. Ik kijk op dit moment naar:
Monitor:
• pricewatch: Samsung C49RG90 Zwart
• pricewatch: Acer Predator X34P Zwart
GPU:
• 1080 Ti?
• 2080 ?
• 2080 Ti?
Over het bovenstaande lees ik eigenlijk dat er weinig meerwaarde (nog) is voor de upgrade naar de 2080 Ti. Is dat zo? Ook als ik een jaartje of 3 vooruit wil kunnen? En zelfs als dat er niet is, welke moet ik dan hebben? En van welke vendor?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn omgeving is mijn thuis bureau, de pc waaraan hij gekoppeld gaat worden is
Ik ga er dus zowel op werken 8 - 40 uur per week, als op gamen/browsen etc, zo'n 10 - 20 uur per week. Qua games, ik speel nagenoeg geen shooters, hoewel Doom wel jeugdsentiment is en een incidenteel potje WoT/WT. Maar wel RPG, RTS, TBS (Total War *), Racing sim etc.
Ik wil graag mijn Game systeem upgraden. Nu ben ik best tevreden, maar recentelijk irriteer ik me meer en meer aan het gebrek aan ruimte op mijn scherm. Nu upgrade ik niet vaak, maar als ik het doe dan doe ik het voor enkele jaren. Hierdoor denk ik nu aan een tweetal schermen en een GPU upgrade. Hoofddoel is meerdere dingen op 1 scherm kunnen doen, zoals Windowed gamen + bijv Twitch oid open, maar ook bij mijn werk een conferentie call kunnen doen met extra documenten etc ernaast open. Eigenlijk de use case waar je vroeger meerdere schermen voor kocht. Nu hoef ik niet vandaag al gelijk om, maar ik ga ook geen maanden wachten.
Wat is je budget?
Ik ga er stiekem vanuit dat ik tussen de 1500-2000 uitkom met scherm en GPU, met name omdat ik toekomst vast(er) wil zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk niet zozeer, maar ik ben zelf wel aan gaan zoeken. Ik kijk op dit moment naar:
Monitor:
• pricewatch: Samsung C49RG90 Zwart
• pricewatch: Acer Predator X34P Zwart
GPU:
• 1080 Ti?
• 2080 ?
• 2080 Ti?
Over het bovenstaande lees ik eigenlijk dat er weinig meerwaarde (nog) is voor de upgrade naar de 2080 Ti. Is dat zo? Ook als ik een jaartje of 3 vooruit wil kunnen? En zelfs als dat er niet is, welke moet ik dan hebben? En van welke vendor?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn omgeving is mijn thuis bureau, de pc waaraan hij gekoppeld gaat worden is
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-6700K Boxed | € 302,14 | € 302,14 |
1 | Moederborden | MSI Z170A KRAIT GAMING 3X | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming Premium Pack 8GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master HAF 922 | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK64GX4M4B3000C15 | € 0,- | € 0,- |
1 | Optische drives | Samsung SH-S223C/BESE | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Antec TruePower TP-650 | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Intel Postville X25-M SSDSA2MH080G2R5 80GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 1TB | € 314,99 | € 314,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 617,13 |
Ik ga er dus zowel op werken 8 - 40 uur per week, als op gamen/browsen etc, zo'n 10 - 20 uur per week. Qua games, ik speel nagenoeg geen shooters, hoewel Doom wel jeugdsentiment is en een incidenteel potje WoT/WT. Maar wel RPG, RTS, TBS (Total War *), Racing sim etc.
[ Voor 48% gewijzigd door dunHozzie op 31-03-2020 13:33 ]