Bestelling geplaatst bij Betersport, geen contact mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 795 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Laat maar. Het is jullie geld niet ...

[ Voor 95% gewijzigd door Squ1zZy op 31-03-2020 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:32
Gezien de tijd en het type product(sport artikelen) dat ze verkopen verwacht ik juist dat ze extreem goed draaien momenteel. En waarschijnlijk zo goed dat ze de druk niet aankunnen en dat dit de reden is dat je moet wachten. Er staat ook in het rood Wegens de extreme drukte door het corona virus kan de levering van uw bestelling 3 - 5 dagen langer duren dan gebruikelijk. 3-5 dagen LANGER, een normale bestelling duurt wat 1-3 dagen? + 3-5 = 4-8 werkdagen? En gezien het feit dat je zegt dat je duizenden euro's hebt uitgegeven betreft het waarschijnlijk een grote order en die zal wellicht nog wat langer duren?

Elke website wat sport artikelen verkoopt heeft het momenteel extreem druk omdat iedereen thuis wil sporten. Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:14
Pfsl->sf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:15
Tja wat wil je bereiken met eventuele juridische stappen? Geld terug? Dat ze alsnog de order overeenkomen?

Want ja je hebt nog gewoon recht op je spullen dan wel geld terug. Je kan trusted webshops benaderen. Die geven immers 2500 euro kopers bescherming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Man man, wat een paniek om niks....

TopicTitel die suggereert dat ze in de problemen zouden zitten en meteen denken aan juridische stappen....

Er staat duidelijk in een knalrode banner dat ze het juist ontzettend druk hebben. Dus geef ze de kans om je order te verwerken en ga niet lopen stressen en bellen, mailen, appen en contact zoeken met je bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb de titel een fix gegeven, zodat de paniekzaaierij eruit is.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Squ1zZy op 31-03-2020 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Aan een topic (en reacties) leeghalen heeft niemand iets en is ook niet de bedoeling op Tweakers. Gezien ik hier verder geen constructieve discussie uit zie komen, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.