Momenteel heb ik een Bosch CV ketel met een Nefit Easy.
Deze thermostaat hangt in de woonkamer die op het zuiden gericht is, wat dus betekent dan bij redelijk veel zon de woonkamer snel warm is maar de rest van het huis dan natuurlijk niet. Zo is on hele huis onder keldert en wil ik 1 ruimte op temperatuur kunnen houden, als de verwarming hier uit staat is het altijd rond de 17 graden, zowel zomer als winter.
Nu wil ik de volgende zones kunnen regelen:
Woonkamer/keuken > 3 radiatoren + vloerverwarming
Badkamer > 1 radiator + vloerverwarming
Thuis bioscoop (kelder) > 1 radiator
Nu heb ik voor de rest natuurlijk nog radiatoren in de toilet, gangen etc, hoe moeten deze dan geregeld worden?
Ik heb totaal 16 radiatoren en in de keuken, woonkamer en badkamer hebben vloerverwarming.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken, zonder ook nog eens hoge kosten te hebben?
Deze thermostaat hangt in de woonkamer die op het zuiden gericht is, wat dus betekent dan bij redelijk veel zon de woonkamer snel warm is maar de rest van het huis dan natuurlijk niet. Zo is on hele huis onder keldert en wil ik 1 ruimte op temperatuur kunnen houden, als de verwarming hier uit staat is het altijd rond de 17 graden, zowel zomer als winter.
Nu wil ik de volgende zones kunnen regelen:
Woonkamer/keuken > 3 radiatoren + vloerverwarming
Badkamer > 1 radiator + vloerverwarming
Thuis bioscoop (kelder) > 1 radiator
Nu heb ik voor de rest natuurlijk nog radiatoren in de toilet, gangen etc, hoe moeten deze dan geregeld worden?
Ik heb totaal 16 radiatoren en in de keuken, woonkamer en badkamer hebben vloerverwarming.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken, zonder ook nog eens hoge kosten te hebben?