Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Thuiswerken, met opties om later te kunnen gamen wanneer daar extra budget voor is
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000,- eur +/-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
256gb Samsung EVO SSD, keyboard en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
/
Ga je overklokken?
Tactisch, alleen om de levensduur van het systeem te verlengen.
In de (verre) toekomst CPU vervangen voor iets van een X erachter wanneer dat een bottleneck wordt,..of nu al?Plan is dan om dat tevens te combineren met een water koel oplossing
Wat verwacht je van ons?
Een videokaart om te gamen op 27"144hz is nog niet aanwezig i.v.m. het budget, het idee is om deze later met 1 of 2 maanden toe te voegen en het systeem daarop als vast voor te bereiden.
Helft budget gaat een deftige game monitor met opties voor Gsync en freesync, en mat met IPS lijkt me toch ook niet verkeerd voor het oog.
Doe ik hier goed aan, wat zie ik over het hoofd?
Thuiswerken, met opties om later te kunnen gamen wanneer daar extra budget voor is
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000,- eur +/-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
256gb Samsung EVO SSD, keyboard en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 61,94 | € 61,94 |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 90,75 | € 90,75 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX550 | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 986,59 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
/
Ga je overklokken?
Tactisch, alleen om de levensduur van het systeem te verlengen.
In de (verre) toekomst CPU vervangen voor iets van een X erachter wanneer dat een bottleneck wordt,..of nu al?Plan is dan om dat tevens te combineren met een water koel oplossing
Wat verwacht je van ons?
Een videokaart om te gamen op 27"144hz is nog niet aanwezig i.v.m. het budget, het idee is om deze later met 1 of 2 maanden toe te voegen en het systeem daarop als vast voor te bereiden.
Helft budget gaat een deftige game monitor met opties voor Gsync en freesync, en mat met IPS lijkt me toch ook niet verkeerd voor het oog.
Doe ik hier goed aan, wat zie ik over het hoofd?
[ Voor 4% gewijzigd door toxicunderGroov op 31-03-2020 09:16 ]