Ik ben toch potdomme weer lekker slim bezig. Ik heb hier een nieuwe Corsair H80i V2 welke je met 1 fan kan installeren of met 2 fans. Ik wil eerst 1 fan proberen en kijken of dat voldoende koeling is.
Nu schroef ik aan de buitenkant van de kast met de meegeleverde schroeven de radiator vast in de veronderstelling dat de schroefgaten doorlopen. Ontzettend stom natuurlijk en ik weet niet wat me bezielde maar de schroefgaten lopen natuurlijk dus niet door en ik heb +-0,3 cm in de radiator lopen schroeven.
Ik heb er niet zo veel verstand van maar zover ik kan zien loopt de koelvloeistof alleen door de dikkere buizen (achterin) en niet door de beschadigde vinnen.....correct? Of kan ik de AIO nu weg gooien?
Ik heb geprobeerd goede foto's te maken maar het is lastig van zo dichtbij.
:strip_exif()/f/image/3gSwn70cXB1VK96cjQzGc5yH.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu schroef ik aan de buitenkant van de kast met de meegeleverde schroeven de radiator vast in de veronderstelling dat de schroefgaten doorlopen. Ontzettend stom natuurlijk en ik weet niet wat me bezielde maar de schroefgaten lopen natuurlijk dus niet door en ik heb +-0,3 cm in de radiator lopen schroeven.
Ik heb er niet zo veel verstand van maar zover ik kan zien loopt de koelvloeistof alleen door de dikkere buizen (achterin) en niet door de beschadigde vinnen.....correct? Of kan ik de AIO nu weg gooien?
Ik heb geprobeerd goede foto's te maken maar het is lastig van zo dichtbij.
:strip_exif()/f/image/3gSwn70cXB1VK96cjQzGc5yH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EtEfBJVuMJaJzYX4CRRL5B3Q.jpg?f=fotoalbum_large)
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠